معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: همه امکانات و ظرفیت ها برای یک سفر ایمن و مناسب در ایام نوروز بسیج شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل ورزش استان تهران گفت: انتظار ما از همه هیات‌های میزبان این است که از همه توان و امکانات خود برای برگزاری شایسته مسابقات بهره ببرند و این رقابت‌ها در سطح کیفی بالایی برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: قانون جدید انتخابات، فرصت برابر را برای نامزد‌ها در استفاده از امکانات عمومی فراهم می‌کند.
سال ١٣٢٤ که تهران در حال گسترش به سمت شمال شهر بود. برای ایجاد فضای تنفسی و ریه‌گذاری در شهر ٣٠ هکتار از اراضی تهران حد فاصل تپه‌های عباس‌آباد تا میدان ونک برای این کار در نظر گرفته شد و طراحی و ساخت آن هم به مهندس ساعی، پدر جنگلبانی ایران، سپرده شد.
عشایری از نبود عدالت آموزشی در ایران می‌گوید و از روزگاری مثال می‌آورد که پسر وزیر و پاسبان و کارگر در کنار هم درس می‌خواندند و به واسطه این کنار هم نشستن با یکدیگر تعامل برقرار می‌کردند. چیزی که امروزه به واسطه انواع مدارس غیرانتفاعی و انتفاعی از بین رفته است. مدارس هم مانند هر نهاد دیگری طبقاتی شده‌اند و همه دانش‌آموزان نمی‌توانند از امکاناتی برابر برخوردار باشند.
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: قول می‌دهیم با بهره گیری از همه امکانات دولتی و خصوصی، تکمیل نظام تامین و توزیع نهاده‌ها را ساماندهی کنیم.
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی از آمادگی کامل همه دستگاه‌ها در شهرستان جم برای میزبانی از استقلال خبر داد.
سفیر ایران در پکن گفت: چین هم نسبت به روابطش با ایران بسیار توجه دارد و هم به عربستان که یکی از شرکای مهم این کشور است. هم اکنون تعداد زیادی از کشورها، حتی کشورهایی که رابطه نزدیکی با آمریکا دارند شریک اول تجاری‌شان چین است. چین به عنوان یک قدرت اقتصادی برتر در دنیا امکانات بسیار زیادی دارد که همه کشورها ترجیح می‌دهند از این فرصت استفاده بکنند.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
گونه یوز شرایط انتخابش در طبیعت سنگین و سخت است و درصد بالایی تلف شدن در حالت حاملگی طبیعی رخ می‌دهد.
حزب الله لبنان همه امکانات خود را برای کمک به زلزله زدگان سوریه بسیج می کند.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: زلزله خوی ۳۰ تا ۴۰ مدرسه را خراب کرد که نیاز به بازسازی و پول دارد و امروز همه برای رفع این خرابی‌ها باید به میدان بیایند و کمک کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تصویب بسیج همه امکانات وزارتخانه به‌منظور تحقق شبکه ملی اطلاعات و توسعه خدمات پایه (پیام رسان و شبکه اجتماعی) از محورهای گزارش به رهبری بود.
با امکاناتی که در خانه کشتی فراهم شده و با نظر حسن رنگرز، فرنگی کاران برخی از ساعات اردو را به شکل آزاد و تفریحی سپری می کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قریب ۴ ماه و حدود ۱۱۵ روز است که دشمنان انقلاب اسلامی به علت ضربه سختی که قبلاً از انقلاب خورده اند، همه امکانات خود را علیه ملت ایران به کار گرفتند.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در تیم پالما اسپانیا حضور دارد ضمن بر شمردن امکانات حرفه‌ای فوتسال این کشور، گفت: به نظرم همه بازیکنان تیم ملی ایران می‌توانند راحت در لیگ اسپانیا بازی کنند.
ملی پوش تیم سپاهان اصفهان معتقد است که با وجود امکانات کمتر نسبت به همگروهی های جام جهانی، می توان با یکسری کارها، نتیجه لازم را گرفت.
مدیران فدراسیون فوتبال همه امکانات را برای بازگشت کارلوس کی‌روش و شروع تمرینات تیم ملی آماده کرده‌اند.
معاون اول روحانی همه اطلاعات را در ذهنش دارد و کمتر نیازی به مراجعه به یادداشت‌ یا پرسش از همکاران وجود دارد. می‌گوید:«برجام حاصل تلاش ظریف، روحانی و مقام معظم رهبری بود. ترامپ آن را بهم زد. اگر بعد از ترامپ از برجام خارج می‌شدیم، الآن هیچ امکاناتی برای مذاکره نداشتیم و بدتر اینکه ترامپ را خوشحال کرده‌ بودیم.» در تمام مقاطعی که صحبت می‌کند، یاد حرف‌های تند سیاستمداران جناح مقابل می‌افتد و بازهم لهجه کرمانی‌اش مسلط می‌شود و صدایش هم بالاتر می‌رود:«عده‌ای انگار تمام منافعشان به این گره‌خورده بود که با تندروی، خواسته‌های امریکا را در ایران پیاده کنند. این‌ها دشمن ملت ایران هستند.»
رییس سازمان زندان‌ها گفت: ما در زندان‌ها فروشگاه داریم و فروشگاه‌های ما برای ارایه خدمات به زندانیان است. امکانات رفاهی مازاد بر آنچه در زندان‌ها است، به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد. همه زندان‌های ما به تلویزیون مجهز هستند. امکاناتی که داریم را در حد بضاعت در اختیار برخی از زندانیان قرار می‌دهیم.
با توجه به درخواست تیم‌های لیگ برتری و برخی مشکلات موجود احتمال دارد مسجدسلیمان از میزبانی در این مسابقات منع شود.
ویژگی جدید یوتیوب برای مشترکین Premium ارائه شده است. این قابلیت امکان بزرگنمایی همه ویدئو‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت امکاناتی تقریبا مشابه زوم را برای ویدئو‌های یوتیوب فعال می‌کند و در حالت افقی، عمودی و تمام صفحه کار می‌کند.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ