کمیته ارتباطات فدراسیون والیبال تعدادی آمار و‌ ارقام ‌جالب را در رابطه با نیم فصل اول لیگ برتر منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان استقلال موفق شد پس از گذشت مدت زمان طولانی، پنالتی را در جریان بازی مهار کند.
محمدرضا خانزاده با گذشت 1.5 سال از درگیری با فرهاد مجیدی بار دیگر مقابل استقلال به میدان می رود.
سیدحسین حسینی با گذشت نزدیک به دو ماه از فینال جام حذفی حالا بار دیگر با بستن بازوبند کاپیتانی استقلال درون دروازه می‌ایستد.
آن‌ها برای ورود به حوادث از تجهیزات شخصی استفاده می‌کنند، اما به گفته قدمی، این تجهیزات هم تاریخ مصرف دارد و از جایی به بعد نمی‌تواند کارایی خوبی داشته باشد و برای خودشان هم خطرناک می‌شود: «قرار بود هلال احمر با ما همکاری کند، اما این‌کار را نکرد. آن‌ها تجهیزات زیادی دارند، اما به ما نمی‌دهند. به هر حال وقتی حادثه‌ای مثل سیل اخیر رخ می‌دهد، باید کار تیمی انجام شود. اما آنچه دیدیم این است که هر ارگان، کار را به گردن ارگان دیگر می‌اندازد.»
وقتی میترا برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: من بی‌گناهم اگر چند سال بعد قاتل شوهرم پیدا شد چه پاسخی به من می‌دهید؟
یکتاپرست گفت: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته، ۱۳ نفر از مسافران این اتوبوس، در راه بازگشت به اراک ۱۵ کیلومتری سمنان، بعد از صرف غذا در کاروان با علائم تهوع و استفراغ به مراکز درمانی اعزام شدند.
بارسلونا در فصلی که گذشت بدون اینکه حتی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند قهرمان لالیگا شد. این اتفاقی بود که در 81 سال گذشته در لیگ اسپانیا رخ نداده بود.
پس از گذشت ۳ ماه قیمت دلار به کانال ۴۹ هزار تومان بازگشت.
ماجرای حمله به سفارت عربستان و تنش‌زدایی میان دو کشور بعد از هفت سال، در درون خود یک درس مهم را به ما می‌آموزد که آن‌هم عبارتست از: «ارتباط عمیق مسائل داخل کشور به سیاست خارجی.» طی دو هفته گذشته از یک سو سفر رافائل گروسی به تهران در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اسفند و از سوی دیگر، اعلام رسمی تنش‌زدایی میان ایران و عربستان در ۱۹ اسفند، به وضوح اثبات کرد که چگونه وضعیت داخل کشور به سیاست خارجی پیوند خورده است
حامد حدادی بعد از گذشت دو هفته از جراحی سنگینی که روی پای خود داشت تمرینات با وزنه را آغاز کرد.
حامد حدادی بعد از گذشت دو هفته از جراحی سنگینی که روی پای خود داشت تمرینات با وزنه را آغاز کرد.
استقلال بعد از شکست در برابر تراکتور در هفته پایانی دور رفت، 7 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد که حاصل آن 6 پیروزی و یک شکست بود.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از گذشت ۱۵ ماه توانست گلزنی کند.
امروزه تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می‌کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.
بعد از آخرین گل منچستریونایتد مقابل ناتینگهام، شاهد سقوط هواداران به بخش پایین سکوها بودیم که به خیر گذشت.
به گفته متخصصان خواب، بالش‌ها باید هر یک تا دو سال یکبار تعویض شوند، گرد و غباری که روی بالش جمع می‌شود می‌تواند باعث مشکلات سلامتی بی‌شماری شود.
یونایتد امشب 3-0 از سد بورنموث گذشت تا در شب تساوی نیوکاسل، با این تیم هم امتیاز شود.
رئیس دولت امارات بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه پایتخت این کشور شد و درباره روابط دوجانبه با امیر قطر گفت وگو کرد.
از تاریخ اعلام شده برای انتخاب سرمربی جدید تراکتور 24 ساعت هم رد شد اما جانشین بردیف هنوز مشخص نیست.
بعد از گذشت سه ماه از استعفای رئیس پیشین مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، متصدی جدید این مرکز مشخص و معرفی شد.
بعد از شیخ دیاباته اکنون دیگر ستاره پرسپولیس نیز با مصدومیت مواجه شده و این در حالیست که نگرانی برای وضعیت آسیب دیدگی او، به بحث اصلی کادرفنی و پزشکی تبدیل شده بود.
شجاع خلیل‌زاده بعد از سال‌ها توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی فراخوانده شد و کارش را شروع کرد.
سایت «الکوره» در گزارشی با تیتر آمریکا بعد از ۲۴ سال سیلی ایران را تلافی می‌کند؟ به این بازی حساس پرداخت.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ