تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی در سال 2023 راهی کشور مصر می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماموران نادو با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی تست دوپینگ گرفتند.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان برگزاری مسابقه انتخابی در 72 کیلوگرم را کاملاً طبق چرخه دانست و گفت تلاش می‌کند که شاهین بداغی هم به این انتخابی اضافه شود.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف آماده می‌کنند، هم‌اکنون در آذربایجان اردو زده‌اند.
هیچ‌کدام از تیم‌های برتر لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی طبق اساسنامه نتوانستند عضو مجمع شوند و تیمی حق رای خواهد داشت که در این جمع حضور نداشته است.
تمامی اعضای تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت های بین المللی امره پولیاک راهی مجارستان شدند.
تمرین تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی؛ صبح یکشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۲) زیر نظر «حسن رنگرز» و «پژمان درستکار» در سالن کشتی شهید صدرزاده و سالن بدنسازی فدراسیون کشتی برگزار شد.
ترکیب تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی برای مسابقات بین‌المللی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.
به نظر می‌رسد انتخاب نهایی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 در دو تورنمنت رنکینگ‌دار باقی مانده اتحادیه جهانی صورت بپذیرد.
اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان به ترتیب از امروز و فردا برگزار می‌شود.
اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان به ترتیب از امروز و فردا برگزار می‌شود.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و نیکلاوی پتروف عازم بلغارستان شدند.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در تورنمنت بلغارستان راهی صوفیه شدند.
ترکیب تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و نیکلاوی پتروف بلغارستان مشخص شد.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در دومین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ راهی کشور مصر می‌شوند.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران به زودی در دومین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ به میزبانی مصر به میدان خواهند رفت.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی در سال 2023 راهی کشور مصر می‌شوند.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان به دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ راهی کشور مصر می‌شوند.
ترکیب نهایی تیم‌های ملی امید کشتی آزاد و فرنگی
با حضور اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در سفارت اسپانیا، امیدواری بیشتری در خصوص حضور در مسابقات زیر 23 سال جهان ایجاد شد.
باتوجه به تغییر کادر فنی تیم ملی، به‌زودی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 و بازی‌های آسیایی از سوی حسن رنگرز اعلام خواهد شد.
مرحله نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی فردا (جمعه) به میزبانی تاکستان برگزار می‌شود.
طبق آئین نامه لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 1401، تیم های اول و دوم لیگ دسته اول مجوز حضور در لیگ برتر را بدست خواهند آورد.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به  ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.
رقابت‌های کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی روزهای ۱۹ تا ۲۲ مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ