تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان به دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ راهی کشور مصر می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از درخشش لیونل مسی در مقابل اف‌سی دالاس و گل تماشایی او از یک ضربه ایستگاهی، سرمربی اینترمیامی به ستایش از این ستاره آرژانتینی و مهارت او در ضربه‌های آزاد پرداخت.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در تورنمنت بلغارستان راهی صوفیه شدند.
۱۵ آزاد و فرنگی‌کار ایران عازم تورنمنت بین‌المللی بلغارستان می‌شوند.
۱۵ آزاد و فرنگی‌کار ایران عازم تورنمنت بین‌المللی بلغارستان می‌شوند.
ترکیب تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و نیکلاوی پتروف بلغارستان مشخص شد.
برنامه مسابقات نمایندگان کشتی کشورمان در رقابت‌های بین المللی جام «ابراهیم مصطفی» به میزبانی مصر مشخص شد.
برنامه مسابقات نمایندگان کشتی کشورمان در رقابت‌های بین المللی جام «ابراهیم مصطفی» به میزبانی مصر مشخص شد.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در دومین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ راهی کشور مصر می‌شوند.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران به زودی در دومین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ به میزبانی مصر به میدان خواهند رفت.
مامور روس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در کمپ تیم‌های ملی کشتی از ۳ آزاد و فرنگی‌کار شاخص ایران تست دوپینگ گرفت.
بهمن دارالشفایی از آزادی دو پسر عمویش، کاوه و یاشار دارالشفا، از زندان رجایی‌شهر کرج خبر داد.
برنامه مسابقات نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی در کرواسی مشخص شد.
مسئولان تیم دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به کسب عنوان سومی در لیگ برتر کشتی فرنگی در حال بررسی حضور این تیم در جام باشگاه‌های جهان هستند.
این دو فعال سیاسی پیشتر عضو حزب اتحاد ملت بودند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت، اگر قرار به برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی است، فدراسیون به قراردادها ورود کرده و مسابقات کشتی فرنگی نیز با قراردادهای برابر با آزاد برگزار شود.
موج انتقاد از تفاوت مبلغ قرارداد کشتی گیران در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی همچنان ادامه دارد و برخی معتقدند این موضوع باعث غیبت تعدادی از ستاره‌های در لیگ شده است.
قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان با انتقاد از ارقام پایین قرارداد فرنگی‌کاران در لیگ برتر این فصل، گفت که حتی قرارداد کشتی‌گیر درجه دو در لیگ آزاد هم بالاتر از قهرمانان جهان و المپیک در رشته فرنگی است.
با وجود سفر فرنگی‌کاران به اسپانیا، هنوز ویزای تیم کشتی آزاد زیر 23 سال ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی شروع شده و به زودی به صحن علنی مجلس فرستاده می‌شود، ازاین رو دانشجویان و کارمندان این دانشگاه شکایات و مطالب خود را به مجلس بفرستند.
اتحادیه جهانی کشتی در پایان رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در صربستان، رنکینگ جدید برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان را اعلام کرد
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و معرفی برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان، رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود ایستادند.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و معرفی برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان، رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود ایستادند.
تعدادی از کشتی‌گیران مطرح کشورمان امروز (دوشنبه) با حضور در سازمان لیگ کشتی با تیم‌های خود قرارداد امضا کردند.
رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بلغارستان در حالی شب گذشته به پایان رسید که تیم های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان رکوردی درخشان و کم نظیر از خود بر جای گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ