فیلم بیرو که درخصوص زندگی علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس است جایزه گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشورهای کامرون و گینه استوایی است. جدای از شکار و تخریب محیط‌زیست تهدید دیگری که برای حیات این شگفتی دنیای قورباغه‌ها وجود دارد، علاقه روزافزون مردم به نگهداری آن به عنوان حیوانی خانگی است.
اساسنامه جایزه زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی، باهدف معرفی و قدردانی از دانشمندان و فناوران در حوزه درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به تصویب شد.
مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ زنان تهران عصر یکشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) در رشته‌های دومیدانی، پرتاب با نیزه و پرش در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد
اساسنامه جایزه گوهرشاد و آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان تصویب شد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
رقابت بهترین ماشین سال جهان از سال ۲۰۰۳ برگزار می‌شود و داوران ماشین‌ها را در هفت بخش از جمله بهترین ماشین‌های لوکس، الکتریکی، شهری و اسپرت انتخاب می‌کنند. برای حضور در این رقابت باید حداقل ده هزار دستگاه از ماشین تولید شده باشد و این ماشین در دو بازار اصلی خودرو در دو قاره فروخته شود. برندگان این جایزه همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می‌شوند.
مردان قبیله بودی معمولاً لاغر و عضلانی هستند، اما در طول پروسه چاق شدن برای جشنواره کائل، برخی از آن‌ها به قدری چاق می‌شوند که به سختی می‌توانند حرکت کنند.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
در میان برنده‌های این دوره، جوایز بخش ویلا‌ها نشانه‌ای هستند از میزان نوآوری‌های حیرت انگیز آن هم همسو و همسان با مختصات بومی و محلی. ویلا‌هایی با نشانه‌های بارز خلاقیت وجاخوش کرده در بافت طبیعی اطراف بنا. ویلای «کومه نور» که رتبه نخست بخش خانه‌های ویلایی را به‌دست آورد و ویلای «دشت ۴۰» در دماوند استان تهران که رتبه دوم مشترک جایزه معمار را در بخش مسکونی تک‌واحدی کسب کرد نمونه‌هایی حیرت انگیز از چنین مختصاتی هستند.
دختر رئیس جمهور پیشین آمریکا به همراه خانواده خود برای بازدید از اهرام جیزه به مصر سفر کرده است.
محققان دریافتند که در یکی از شاخه‌های خشک شده رودخانه نیل به نام شاخه خوفو، افراد به دنبال آبراهی برای انتقال ابزار‌ها و مصالحی مثل سنگ به فلات جیزه برای ساخت اهرام ثلاثه جیزه بوده‌اند.
ساخته جان کرولی بر اساس رمانی به همین نام نوشته دانا تارت برنده جایزه پولیتزر، روایتی تکاندهنده دارد که اگرچه نسخه بصری قابل قبولی دارد اما همچون بسیاری از فیلم‌های متکی بر فیلمنامه اقتباسی، فیلم به خوبی رمانی که متکی بر ساخته شده، خوب نیست؛ اتفاقی که چندان عجیب نیست و کمتر فیلمی بهتر از رمانی است که بر اساس آن ساخته شده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ