منابع آگاه دولتی اعلام کردند آمریکا می‌خواهد کسانی را که در آمازون جنگل‌زدایی می‌کنند تحریم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که عملا برجام قابل احیا نیست، این نوع ارتباط، حد مقدوری است که ایران و امریکا به آن دست یافته اند. اما اسرائیل ناراحت است، چون اسرائیل به دنبال سیاست فشار حداکثری است تا ایران وادار شود برنامه هسته‌ای را به طور کامل کنار بگذارد. این سیاست از تحریم همه جانبه تا اقدام محدود نظامی را در بر می‌گیرد. وقتی اسرائیل می‌بیند که ایران در حال حفظ برنامه هسته‌ای است، قطعا رضایت نخواهد داشت.
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
جنایات‌های حقوق بشری آمریکا از همه جنایت‌های بزرگترین و وحشی‌ترین خونریزان تاریخ بیشتر است، هر چند آن‌ها با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای مسلط خود بر جهان همواره به دنبال تحریف تاریخ هستند.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که دیپلمات‌های واشنگتن در حال بررسی پیشنهادی برای «بازنگری» شورای امنیت سازمان ملل هستند که ممکن است در نشست سپتامبر مجمع عمومی ارائه شود.
بایدن اعلام کرده که ایالات متحده همچنان در حال بررسی تامین سیستم‌های موشکی ارتش به اوکراین است.
وزیر کشور ترکیه در سخنانی آمریکا را متهم به تلاش برای کودتا در جریان انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در ترکیه کرد.
وزیر داخلی ترکیه، امریکا را به تلاش برای ایجاد یک دولت تروریستی در کنار ترکیه متهم کرد و به شدت سیاست‌های منطقه‌ای واشنگتن را زیر سوال برد.
تبریز- امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مهمترین هدف‌گذاری آمریکا در جنگ ترکیبی علیه کشورمان، اثرگذاری بر انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی است.
دولت بایدن روز سه شنبه از بررسی نظرات عموم مردم برای وضع قوانینی در مورد سیستم‌های هوش مصنوعی خبر داد.
پس از هشدار تحریمی از سوی آمریکا، دولت ترکیه اعلام کرده که می‌خواهد بازصادرات کالاهای غربی به روسیه را متوقف کند.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تأکید کرد که دولت این کشور به دنبال جنگ و درگیری نظامی با ایران نیست.
وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا و برخی کشورهای غربی سیاست همزمان اعمال تحریم و مداخله از طریق بروز و تشویق اغتشاشات در کشورهای مستقل را دنبال می کنند.
رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: آمریکایی‌ها و به‌طور مشخص آلمان، فرانسه و انگلیس سعی کردند تحریک کنند و به اغتشاش در ایران دامن بزنند. آنها به دنبال اهداف سیاسی خود بودند. بخشی از هدفشان تضعیف و بی‌ثبات سازی ایران و بخشی دیگر از هدف آنها امتیازگیری بر سر میز مذاکرات برجامی از جمهوری اسلامی ایران بود، اما خلی زود متوجه شدند که این تحریکات نمی‌تواند دستاوردی برایشان به همراه داشته باشد.
کرمانشاه- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحلیل های آمریکا در مواجهه با ملت ایران با شکست همراه شده است، گفت: آمریکا با اعمال فشارهای مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است.
منابع  عراقی اعلام کردند که به زودی تحریم های شدیدی بر ۱۶ بانک خصوصی وابسته به احزاب عراقی در پی بحران دلار اعمال خواهد شد.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکا به دنبال لغو واقعی تحریم‌های ایران نیست ومنتظر است در جنگ ترکیبی بتواند با افزایش فشار، ایران را از مواضع خود عقب براند.
روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داد که در پی ناکارآمدی تحریم‌های موجود ، واشنگتن با تلاش‌های دیپلماتیک مخفیانه به دنبال افزایش فشارهای تحریمی علیه روسیه است.
غریب آبادی با بیان اینکه به دنبال اغتشاشات رخ داده مدعیان دروغین حقوق بشر ندای حمایت از مردم ایران سرداده‌اند افزود: اینها همان مردمی هستند که زندگی‌شان با تحریم آمریکا به خطر افتاده است.
یک عضو دفتر سیاس جنبش انصارالله یمن گفت که آمریکا به صورت مستقیم در یمن و مشخصاً در حضرموت حضور نظامی دارد.
تبریز- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا می‌خواهد که مغز جهان باشد و در این عرصه باید قلب جهان را تصرف کند که قلب جهان خاورمیانه و قلب آن ایران است.
عدنان الکنانی کارشناس امنیتی عراقی گفت که آمریکا برای بی ثبات کردن عراق، قصد دارد ۳۰ هزار تروریست را از اردوگاه الهول به عراق منتقل نماید.
مقامات آمریکا در مواضع اعلانی و نیز اعمالی خود همواره تحریک سران پکن را در دستور کار قرار داده‌اند؛ مقامات آمریکا با تشدید تنش چه منافعی را دنبال می‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ