هافبک جوان استقلال در انتظار اعتماد ریکاردو ساپینتو برای بازی کردن در ترکیب این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می‌رفت در دو سال اخیر از سوی سازمان سینمایی نیز شامل بازنگری در مقررات تولیدات می‌بودیم که هر جوانی به سادگی بتواند پروانه ساخت و نمایش بگیرد و بدین ترتیب هیچ فیلمسازی به سمت فیلمسازی زیرزمینی هل داده نشود اما نه تنها این اتفاق رخ نداده، بلکه بستر اکران فیلم‌های هنری و تجربی ایران نیز به این روز افتاده است.
محمدامین حزباوی همچنان در انتظار انجام نخستین دیدار خود با لباس السد است.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر امان اردن برگزار شد.
امین حزباوی مدافع جوان ایرانی السد دیدار مهم تیمش مقابل الهلال را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
دبیر هیئت فوتبال آبادان توضیحاتی را در خصوص حادثه تلخی که برای بازیکن جوان تیم کیانوش اروند رخ داد، ارائه می‌دهد.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
به نظر می‌رسد مرگ خاموش کسب‌وکار‌ها زیاد مورد توجه دست‌اندرکاران قرار نگرفته است و ظاهراً از آنچه در زیر پوست شهر می‌گذرد، اطلاعی ندارند. انتظار می‌رود دولت صرفاً به آمار دادن و اعلام کاهش نرخ بیکاری به زیر ۹ درصد بسنده نکند و سری هم به سطح بازار بزند تا بداند آنچه را احتمالاً نمی‌داند.
مرد شیطان صفت با فریب زنان راننده خودروی آن‌ها را متوقف و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: اگر اقدامات فراگیر اقتصادی را آغاز نکنیم و سراغ ایجاد فرصت‌های شغلی و جذب نیروی کار جوان نرویم با یک سونامی اقتصادی و مالی بزرگ مواجه خواهیم بود.
روزنامه جوان نوشت: از امامان‌جمعه که به صورت پیش‌فرض وعلی‌الاطلاق یک نیروی معنوی و واجد درک از باطن دین هستند، اما انتظار نیست که هر روز در تریبونی از نماز گرفته تا افتتاحیه‌ها و همایش‌ها چیزی بگویند که در رسانه‌های بیگانه با ملت ایران آن را سردست بگیرند یا موجب بدبینی عمومی به ساحت مقدس دین محمدی شوند.
مسابقات تنیس 500 امتیازی بارسلونا با صعود جوان اول دنیای تنیس به نیمه نهایی همراه شد.
روزهای حساس انتخاب سرمربی تیم امید بدون خروجی خاصی در انتخاب سرمربی در حال گذر است تا همچنان ابهام درباره آینده این تیم وجود داشته باشد.
داریوش باقر جوان  گفت: به زودی سامانه لیست انتظار را در مسیرهای پرتقاضا به بهره برداری خواهد رسید.
ماجرای این پرونده به چند وقت قبل برمی‌گردد. روزی که زنی جوان با ظاهری آشفته و غرق خون، در حالی‌که به‌شدت از ترس به‌خود می‌لرزید، به پلیس پایتخت مراجعه کرد و راز هولناکی را پیش‌روی ماموران قرار داد. او پرده از جنایتی سیاه برداشت و گفت که از سوی چند مرد مورد تجاوز قرار گرفته است.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
تیم فوتبال پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با 4 تیم خوب و بزرگ فوتبال روبه‌رو می‌شود؛ بازی‌هایی که نفرات جوان پیکان انگیزه زیادی برای آنها دارند.
جوان ترین بازیکن تیم ملی در نهایت در بازی با آمریکا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و تجربه بازی در جام جهانی 2022 در کارنامه او ثبت شد.
ماتیس دی‌لیخت، مدافع جوان تیم ملی هلند، مشکلی با نیمکت نشینی در ترکیب این تیم ندارد.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
حضور یک تیم جوان ایرانی در مسابقات رالی فصل 2022 ترکیه بی‌تردید یک اتفاق هیجان‌انگیز و بی‌سابقه است.
آن زمان که فکر می‌کردند برجام موفق می‌شود، روحانی می‌گفت همه مسئولیت مذاکرات با من است، حال اگر امور آن طور که موسویان و رفقایش در دولت روحانی انتظار داشتند، پیش نرفته و به در بسته خورده‌اند، باید مسئولیت پذیر باشند و نتیجه اقدامات خود را بپذیرند، نه اینکه مسائل را تقصیر رهبری بیندازند.
هافبک جوان نفت مسجد سلیمان معتقد است که سال سختی در انتظار تیمش خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ