در ادامه رقابت‌های جام جهانی هاکی در آفریقای جنوبی، تیم ملی ایران روز جمعه ۲۱ بهمن به مصاف تیم بلژیک رفت و با شکست این تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون هندبال کار ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان را کاری بزرگ و درخشان توصیف کرد.
مرحله سوم و پایانی مسابقات انتخابی تیم تکواندو نوجوانان کشورمان برگزار شد و در پایان 14 تکواندوکار جواز حضور در اردوی این تیم را کسب کردند.
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با حمایت ایرانسل و با پیروزی در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، به مسابقات جهانی راه پیدا کردند.
طرفداران فوتبال در ایران امیدوار به درخشش امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی در پست سرمربیگری تیم‌های ملی و المپیک هستند.
تیم اسکیت اینلاین هاکی سایمان تبریز مقابل تیم سبوتاژ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی کاپ مسکو شد.
تیم اسکیت اینلاین هاکی سایمان تبریز مقابل تیم سبوتاژ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی کاپ مسکو شد.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت‌های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل حریف ایتالیایی موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
تیم شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا مغلوب سانتوری ژاپن شد و از راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها بازماند.
مسابقات سه وزن سوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف با راهیابی چهار نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابتها پیگیری شد.
مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با قبول شکست برابر فولاد از راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
نماینده اسکی صحرانوردی ایران موفق شد در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان به رتبه هشتم دست پیدا کرده و به فینال راه یابد.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
هواداران فوتبال ولز و انگلیس در تنریف در یک درگیری خیابانی وحشیانه به جان هم افتادند. دو تیم ولز و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران همگروه هستند. یک برد یا یک تساوی برای انگلیس برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کافی است در حالی که ولز باید انگلیس را شکست دهد و همچنین امیدوار به تساوی بین آمریکا و ایران باشد.
تیم والیبال ساحلی ایران سه علی رغم تلاش بی‌وقفه در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست چین دو و راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی نشد.
چهار نماینده کشتی فرنگی ایران از راه یابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماندند.
تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر ایران ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کرد.
تیم نوجوانان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، با شکست برابر ژاپن حذف شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.
تیم نوجوانان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، با شکست برابر ژاپن حذف شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.
ارسلان باقری نماینده استان گیلان با راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر جهانی نخستین مدال ایران در رده سنی منهای ۱۸ سال را مسجل کرد.
راهیابی ۳ کشتی‌گیر کشورمان به فینال مسابقات جوانان جهان روز درخشانی را برای ایران رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ