مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم عراق امروز شنبه در مراسم روز عاشورا در شهرهای مختلف این کشور حضوری گسترده داشته‌اند.
مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی از ساعت 18 برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور از ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم خبر داد و گفت: فصل بعد سه مربی با سابقه کار در لالیگا به پاکو خمز اضافه می شوند.
اهالی قدس از همه فلسطینیان دعوت کردند که فردا صبح جهت به شکست کشاندن راهپیمایی صهیونیستی موسوم به راهپیمایی پرچم از سپیده‌دم در مسجد الاقصی حضور پیدا کنند.
شخصیت‌های دینی فلسطینی بر لزوم حضور گسترده فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی طی روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و پس از آن تاکید کردند.
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و حدود ۲۳۰۰ پلیس از نیروهای خود را در اطراف مسجد الاقصی مستقر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز جمعه و اعتکاف در آن فراخواند.
حماس خواستار حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان با هدف شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی شد.
هزاران فلسطینی در سایه تدابیر شدید امنیتی رژیم‌صهیونیستی نماز صبح را به صورت گسترده در صحن‌های مسجدالاقصی اقامه کردند.
در پی فراخوان گروه های ملی و اسلامی فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی، ده ها هزار فلسطینی با حضور در قبله اول مسلمانان جهان، در مراسم های برگزار شده حضور گسترده ای داشتند.
مشهد ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای حضور گسترده ملت ایران در همه پرسی دوازدهم فروردین را موجب تثبیت نظام و آغاز راه پیشرفت، سعادت و اقتدار برای میهن اسلامی‌ دانست.
سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس با محکوم کردن یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان تلاش‌ فراوانی کردند تا مردم ایران را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند اما ملت با حضور گسترده خود این بار هم نقشه آنان را نقش بر آب کردند.
مراسم تشییع پیکر شهدای اردوگاه جنین با حضور گسترده فلسطینیان ساکن این اردوگاه برگزار شد.
مردم لبنان امروز سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در بیروت، حضور پر شوری داشتند.
دوره جدید مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان قهرمانی جهان در شرایطی برگزار می‌شود که ۳۲ نفر از ایران برای حضور در بخش مردان و بانوان این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
هواداران تیم ملی مراکش حضور گسترده‌ای در دوحه دارند تا تیم‌شان را در نیمه نهایی برابر فرانسه حمایت کنند.
در ویدئو‌های متعددی، صدای مردم شنیده می‌شود که از شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین و حزب کمونیست خواستار «کناره‌گیری» شده‌اند. جمعیت همچنین شعار می‌دادند: «تست کووید نمی‌خواهیم، آزادی می‌خواهیم» و "دیکتاتوری نمی‌خواهیم، دموکراسی می‌خواهیم". برخی از ویدئو‌ها نشان می‌دهد که مردم در حال خواندن سرود ملی چین هستند و بنر‌هایی در اعتراض به اقدامات فوق‌العاده سخت‌گیرانه این کشور برای همه‌گیری در دست دارند.
مراسم تشییع پیکر شهید ریان یاسر سلیمان کودک فلسطینی که در پی تعقیب از سوی نظامیان صهیونیست پس از سقوط از ارتفاع دچار ایست قلبی شد، ظهر امروز در بیت لحم با حضور گسترده فلسطینی ها برگزار شد.
در آستانه اعیاد یهودی، گروه های فلسطینی از مردم فلسطین خواستند تا در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به طور گسترده ای در مسجدالاقصی حضور پیدا کنند.
هزاران نفر از شهروندان فلسطینی برای اقامه نماز صبح در مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی شهر الخلیل، واقع در کرانه باختری حضور یافتند.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت کارلوس کی روش با استقبال گسترده اهالی رسانه برگزار شد.
برای نخستین بار در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نزاجا اجرای عملیات متحرک شبانه با حضور گسترده بالگردهای هوانیروز صورت گرفت.
آلمان می‌گوید حضور نظامی خود را در منطقه اقیانوس هند و اقیانوس آرام گسترش خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ