"والی ادیمو"، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای تاکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه سوریه مانعی بر سر راه نجات جان انسان‌ها در این کشور نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
صادرات آمریکا به ایران در ماه‌های ژانویه تا می ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش داشته و به ۲۱.۹ میلیون دلار رسیده است. صادرات آمریکا به ایران در ۵ ماه نخست ۲۰۲۲ بالغ بر ۱۶.۳ میلیون دلار اعلام شده بود.
توقف ترن هوایی در ایالت متحده موجب شد تا مردم به مدت چهار ساعت در آسمان ویسکانسین معلق بمانند و مجبور شدند آنها را با جرثقیل از آنجا خارج کنند.
مدت کوتاهی پس از اینکه تویوتا اعلام کرد مدل خودروی تویوتا لندکروزر به آمریکا بازمی گردد، بخش اروپایی این خودروساز یک تیزر مشابه با نشان‌های قدیمی منتشر کرد.
یک مقام ارتش آمریکا اذعان کرد که کشورهای غربی انواع تسلیحات جنگی را در این مدت در اختیار ارتش اوکراین قرار داده‌اند.
برمن در ادامه افزود: این وضعیت به خوبی معضل اسرائیل در قبال ایران، به ویژه در زمینه «روابط ویژه» دراز مدت آن با آمریکا را برجسته می کند. آمریکا توانایی مقابله با تهدید هسته ای ایران را دارد، اما اراده سیاسی برای انجام آن را ندارد. بر عکس، اسرائیل، اراده کافی دارد، اما فاقد توانایی مقابله با ایران به شکلی پایدار است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: افراد منطقی در مسکو طی یک ماه یا یک یا دو سال متقاعد خواهند شد که مذاکره را آغاز کنند، زیرا متوجه خواهند شد که "پیروز نمی‌شوند. "
در دسامبر ۲۰۲۲، شی‌جین‌پینگ، رئیس‌‌‌‌‌جمهور چین، به مدت سه روز از عربستان‌سعودی بازدید کرد و در جریان این دیدار، اولین نشست پکن با اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج‌‌‌‌‌فارس را نیز برگزار کرد.
دو هواپیمای فضایی، X-۳۷B توانسته‌اند ۶ ماموریت با مدت زمانی که به تدریج طولانی‌تر شدند را به پایان برسانند و در آخرین ماموریت، آن‌ها به مدت ۹۰۸ روز در مدار زمین بوده و در نوامبر۲۰۲۲ به زمین نشستند.
تحریم‌های شدید، ایران را متوجه توانایی‌ها و نیروهای درونی خود کرد و در همین مدت تحریم‌ها، زمینه پیشرفت‌های بسیاری برای ایران مهیا شد و کشور ما توانست در زمینه‌های مختلف از جمله «علم و فناوری»، «پزشکی و بیولوژیک»، «هوا-فضا»، «هسته ای» و «نانو» به پیشرفت‌های شگفت آوری دست یابد.
مردم آمریکا مدت هاست که برای گفتگوی ملی در مورد این که آیا یک نظام سیاسی قرن هجدهمی از حقوق ما محافظت می‌کند یا خیر این که آیا به اندازه کافی به مشارکت مردمی پاسخ می‌دهد و این که آیا به طور موثر برای پیشبرد منافع عمومی ملی در قرن بیست و یکم کارآمد است یا خیر منتظر پاسخ به پرسش‌های شان هستند.
یک شرکت انگلیسی اعلام کرد که وزارت خزانه‌داری آمریکا این شرکت را به مدت دو سال دیگر از تحریم‌های ایرانی میدان گازی دریای شمال معاف کرده است.
مورخ فرانسوی معتقد است که جنگ جهانی سوم بین غرب و روسیه با حمایت چین عملا آغاز و آمریکا وارد دوران طولانی مدت افول شده است.
یک روزنامه عبری گزارش داد که تمرکز کنونی آمریکا نه بر برنامه هسته ای ایران بلکه بر شراکت فزاینده و رو به رشد تهران و مسکو قرار دارد و برجام از ماه ها پیش از برنامه کاری واشنگتن خارج شده است.
یک روزنامه عبری گزارش داد که تمرکز کنونی آمریکا نه بر برنامه هسته ای ایران بلکه بر شراکت فزاینده و رو به رشد تهران و مسکو قرار دارد و برجام از ماه ها پیش از برنامه کاری واشنگتن خارج شده است.
وزرای دفاع آمریکا و کانادا متعهد به کمک طولانی مدت به اوکراین شدند.
رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه (۱۸ آبان/ ۹ نوامبر) اعلام کرد وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.
هواپیمای فضایی رباتیک نظامی X-۳۷B در آخرین ماموریت سری خود بیش از ۹۰۰ روز را در فضا گذرانده است. این رکوردی در مدت زمان پرواز برنامه هواپیمای مذکور به حساب می آید.
دموکراسی مبتنی بر برابری است و قرار است همه شهروندان از فرصت برابر تاثیرگذاری بر تصمیمات سیاسی برخوردار باشند. با این وجود، برای مدت زمانی طولی در ایالات متحده سیستم‌های سیاسی و انتخاباتی تامین کننده منافع نخبگان و افراد ثروتمند با هزینه افراد فاقد مدرک دانشگاهی بوده اند.
دفتر آمار آمریکا از مبادلات ۳۳ میلیون دلاری این کشور با ایران در ۸ ماهه سال جاری میلادی خبر داد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد داشته است.
شاهرخ شریعتی گفت: رکود اقتصاد در چین، اروپا، آمریکا و اقتصادهای بزرگ تمام بازارهای سرمایه دنیا را نگران کرده و موجب کاهش تقاضا در همه بازارها شده که امیدواریم با اقدامات اساسی به نقطه تعادل برسند.
وزیر امور خارجه آمریکا درباره مواضع ایران در روند احیای توافق هسته‌ای مدعی شد: ایران به افزودن مسائل خارج از چارچوب به مذاکرات ادامه داده است که ما هم قرار نیست به سادگی به آن پاسخ مثبت بدهیم. ما توافقی بد را قبول نخواهیم کرد.
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی اعلام کرد که اگرچه اوکراین در جببه جنگ پیشرفت کرده، اما این جنگ طولانی مدت خواهد بود.
حجت الاسلام حاج‌علی اکبری، امام جمعه موقت تهران گفت: دولت محترم ظرفیت دیپلماسی و همکاری منطقه‌ای با همسایگان را در دستور کار خود قرار دهد و البته شاهد هستیم که در کوتاه مدت از این رویکرد داریم بهره مند می‌شویم و در آینده بیشتر خواهد شد. خوشبختانه موفق شدند توازنی را در ارتباط بین المللی ایجاد کنند. قبلا حواس‌ها به غرب بود و الان نگاه به شرق و منطقه در حال تقویت است. تراز ما در شانگ‌های و مثبت شدن تراز تجاری مان با این کشور‌ها از این جمله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ