سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و گرمدره تا وردآورد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.
مدافع جوان استقلال که برای فصل بعد وضعیت نامشخصی دارد و به هدف نقل و انتقالاتی تیم های متعددی تبدیل شده، این روزها را در ترکیه به سر می برد.
مهدی قایدی می گوید که در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی است و باید راهی دبی شود تا از آینده اش مطلع شود.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
در یک پرده فروشی در بازار تهران کار می‌کردم که دوباره درگیر هروئین شدم و روز‌به‌روز وضعیت بدتری پیدا کردم، بنابراین راهی جز دزدی پیش پای من نبود.
کیهان نوشت: مهم‌ترین چالش و بزرگ‌ترین مشکل دولت سیزدهم، نه وضعیتی است که از دولت قبل تحویل گرفته بلکه، «عوامل بروز این وضعیت» است. «وضعیت بد» و «یک دهه کم‌کاری» را می‌شود با تلاش و کوشش شبانه‌روزی و پس از چند سال سروسامان داد اما نه وقتی عوامل وضع موجود در فضای یله و رهای مجازی و غیرمجازی از درون و بیرون بدون کوچک‌ترین نگرانی مشغول عملیات و انتحارند. موفقیت دولت انقلابی یعنی پنبه شدن تمام آنچه این طیف طی سال‌ها رشته کرده‌اند.
اظهارات شیرانی - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت راه های کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدافع پرسپولیس که در اواخر نیمه اول دیدار با سپاهان مصدوم شد، در ادامه با آمبولانس استادیوم را ترک کرده و راهی بیمارستان شد.
جامعه آرمانی آن است که نه فقر در آن باشد و نه نابرابری. اگر در وضعیتی بگویند راهی جز این ندارید که یا جامعه فقیر داشته باشید و برابر یا جامعه ثروتمند داشته باشید و نابرابر، کدام بهتر است؟ به نظر می‌آید که شرف انسان اقتضاء می‌کند که برابری را بر ثروت ترجیح دهد.
مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:طبق آخرین وضعیت راه‌های کشور؛۲ محور اصلی و ۳ محور فرعی مسدود است.
چه در پنجره تابستانی و چه در پنجره زمستانی برخی از بازیکنان با فسخ قرارداد خود راهی تیم جدید می شوند و این گاهی موجب طرح پرونده های جدیدی در کمیته وضعیت می شود.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و گرمدره تا وردآورد خبر داد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای نظارت بر عملکرد لژیونرها راهی ترکیه شد.
محسن معتمدکیا مدیررسانه تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت شماره یک تیم ملی گفت: بیرانوند با شکستگی بینی مواجه شده و برای انجام درمان‌ها راهی بیمارستان شده است.
دروازه بان تیم ملی بعد از مصدومیت راهی بیمارستان شد تا وضعیت او مورد بررسی دقیق پزشکی قرار گیرد.
استاندار کردستان همچنین اخبار مربوط به قطعی و کندی اینترنت در سقز را نیز رد کرد و گفت: «اصلا چنین چیزی نیست. نه اینترنتی محدود شده، نه راهی مسدود شده، نه جایی تجمعی برگزار شده، نه جایی آتش گرفته، ما تایید می‌کنیم که وضعیت در شهر آرام است.»
رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران گفت: مردم یک روزه خشمگین و عصبانی نمی­‌شوند/ اگر راهی برای تأثیرگذاری واقعی بر رفتار حکومت (و نه فقط نمایش اعتراض) از طریق رویه‌های مشروع وجود داشته باشد، کار به اعتراض خیابانی نمی‌کشد/ برخی به دلیل «ترس از هزینه­‌های شرکت در اعتراض» در خیابان حضور پیدا نمی‌کنند/ پتانسیل اعتراض در زنان نزدیک به مردان شده است/ اگر یک قانون به هدفش نرسید وحی منزل نیست و می‌تواند تغییر کند/ تجدیدنظر در سیاست‌هایی که هدف خود را محقق نکرده‌اند، عقب‌نشینی نیست
دکتر کاظم رهنما، رئیس بیمارستان طبی کودکان گفت: در برخی از موارد به‌دلیل نگرانی از وضعیت کودک بیمار، علاوه بر پدر و مادر، خواهر، برادر، عمه، خاله، دایی و حتی پدر بزرگ و مادربزرگ هم راهی بیمارستان می‌شوند. همین حضور گروهی سبب افزایش تعداد چادر‌ها می‌شود. چراکه همراه‌سرا، خویشاوند درجه یک را پذیرش می‌کند و سایر همراهان مجبورند در چادر مستقر شوند.
در سال‌های اخیر و با تغییر شرایط اقتصادی خیلی‌ها کوله‌بار زندگی‌شان را بستند و برای کار راهی ترکیه شدند. شاید برخی‌ها معتقد باشند که ترکیه از نظر وضعیت اقتصادی تفاوت زیادی با ایران ندارد. اما آن‌هایی که ترکیه را برای زندگی انتخاب می‌کنند، چند دلیل دارند؛ اول آنکه ترکیه همسایه ایران است و هر زمانی که فرد بخواهد می‌تواند به ایران برگردد، از سوی دیگر تعداد ایرانی‌هایی که به این کشور مهاجرت‌کرده‌اند، کم نیست و این امر سبب می‌شود که آن‌ها احساس غربت کمتری نسبت به کشور‌های دیگر داشته باشند.
لیز تراس با انتشار پیامی در توئیتر نسبت به وضعیت سلامتی ملکه انگلیس ابراز نگرانی کرد و نوشت که در این شرایط فکر مردم کشور با او و خانواده سلطنتی است. گزارش ها حاکیست که پرنس چارلز ولیعهد انگلیس و همسرش دقایقی پیش راهی کاخ بالمورال شده‌اند.
برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و محدوده شاهاندشت پرحجم، اما روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ