رئیس جمهور روسیه امروز در نشستی با نمایندگان امنیتی برخی کشورها اعلام کرد: تهدید تروریستی در افغانستان تشدید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که عضویت احتمالی اوکراین در ناتو، برای مسکو تهدید امنیتی ایجاد خواهد کرد و علاوه بر این، امنیت کی‌یف را هم افزایش نمی‌دهد.
رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی روسیه در خاک بلاروس هشدار داد که تهدید رئیس‌جمهور روسیه به استقاده از سلاح اتمی، تهدیدی واقعی است.
وادیم پریستایکو در گفت و گویی با اشاره به اینکه اوکراین به دلیل افزایش موشک‌های هوایی و حمایت‌های مداوم بین‌المللی "برای مقاومت در برابر فشار روسیه بسیار مجهزتر است"، از انتقال سلاح‌های هسته‌ای روسیه به بلاروس با عنوان باج‌خواهی و تهدید یاد کرد.
در یکی از سکانس‌های سریال هوم‌لند، اعضای سازمان سیا می‌خواستند کسی را تهدید کنند تا او تغییر موضع دهد. کری متیسون، شخصیت اصلی سریال، که یکی از جاسوسان کارکشتۀ سیا هم بود، به همکارانش گفت: وقتی کسی را تهدید می‌کنیم، باید آماده باشیم تهدیدمان را عملی کنیم.
معاون وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که خطر استفاده روسیه از تسلیحات هسته‌ای در جنگ اوکراین نباید نادیده گرفته شود.
صدر اعظم آلمان مدعی شد که روسیه در حال حاضر تمایلی به برقراری صلح با اوکراین ندارد.
رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین امروز در دیدار با «ولادیمیر پوتین» تصریح کرد: پکن و مسکو مداخله و تهدید را تاب نمی آورند.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی درباره هدف قرار دادن سر کرملین آنرا به منزله تهدید به ترور پوتین دانست.
صدراعظم آلمان، گزارش‌ها درباره اینکه رئیس جمهور روسیه در مکالمه با وی، تهدید به تشدید و گسترش جنگ اوکراین کرده را رد کرد.
«جو بایدن» رئیس جمهور امریکا گفته که جنگ جهانی سوم را بر سر اوکراین آغاز نخواهد کرد، اما اذعان کرد که یک فاجعه هسته‌ای ممکن است نزدیک باشد.
بایدن ادعا کرد: رییس جمهوری روسیه زمانی که از استفاده از سلاح تاکتیکی هسته‌ای یا سلاح بیولوژیک یا شیمیایی سخن میگوید، شوخی نمی‌کند.
تارنمای هیل با واکاوی اظهارنظرهای این هفته آمریکایی‌ها در مورد تهدید مسکو، نوشت که مقام‌های واشنگتن از تهدید اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برای استفاده از جنگ افزار هسته‌ای دستپاچه شده‌اند.
این روز‌ها رسانه‌های دولتی چین به جنگ پوتین علیه اوکراین می‌پردازند. با حرکت روسیه به سمت بسیج نیرو‌های ذخیره و تهدید به استفاده از تسلیحات هسته‌ای تغییر لحن در سرمقاله مطبوعات دولتی و رسانه‌های چین آشکار است.
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حال شکست در جنگ است. اگر اوکراینی‌ها به آزادسازی مناطق کشورشان از ارتش متجاوز خود ادامه دهند آیا او در واقع همان طور که تهدید کرده از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد؟ اگر چنین است چگونه و پاسخ ایالات متحده چه خواهد بود؟
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک فراخوان سراسری در رابطه با جنگ این کشور و اوکراین داشته است.
رئیس جمهور اوکراین معتقد است که تهدید همتای روسیه‌ای وی درباره استفاده از سلاح اتمی، می‌تواند به «حقیقت تبدیل شود.»
رئیس‌جمهور روسیه تهدید کرده است که از «تمام ابزارهای موجود» استفاده خواهد کرد و برای اولین بار از سال ۱۹۴۵، نگرانی از درگیری هسته‌ای را افزایش داده است.
«سرگئی مارکوف» مشاور سابق رئیس جمهور روسیه با تهدید انگلیس به حمله اتمی گفت: شهرهای شما هدف قرار خواهند گرفت.
«سرگئی مارکوف» مشاور سابق رئیس جمهور روسیه با تهدید انگلیس به حمله اتمی گفت: شهرهای شما هدف قرار خواهند گرفت.
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میانه مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میان مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
ولادیمیر پوتین در این نشست تلاش کشورهای غربی برای انزوای روسیه را محکوم به شکست و تهدیدی برای سراسر جهان خواند و گفت: «مهم نیست عده‌ای برای انزوای روسیه چقدر تلاش می‌کنند، چنین چیزی غیرممکن است.»
ولادیمیر پوتین در این نشست تلاش کشورهای غربی برای انزوای روسیه را محکوم به شکست و تهدیدی برای سراسر جهان خواند و گفت: «مهم نیست عده‌ای برای انزوای روسیه چقدر تلاش می‌کنند، چنین چیزی غیرممکن است.»
در دکترین دریایی جدیدی روسیه اعلام شده است که اصلی‌ترین تهدید روسیه «سیاست راهبردی ایالات متحده آمریکا برای تسلط بر اقیانوس‌های جهان» و حرکت اتحاد نظامی ناتو به سمت مرز‌های روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ