معاون وزیر امور خارجه کشورمان چهارشنبه با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم ونظام است.
در حال حاضر به دلیل بی‌میلی رییس‌جمهور پیشین به پذیرش برنامه و کابینه دولت نجیب میقاتی، این دولت همچنان دولت پیشبرد امور است و مادامی که رییس‌جمهور جدید انتخاب نشود و نخست‌وزیر را به پارلمان معرفی نکند، اختیارات کابینه در حد دولت پیشبرد امور محدود باقی خواهد ماند. دوره ریاست رییس‌کل جنجالی بانک مرکزی هم کمتر از دو‌ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای اینکه جایگاه ریاست بانک مرکزی خالی نماند، باید رییس‌جمهور جدید انتخاب شده‌باشد تا بتواند رییس کل جدید را معرفی کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه محور مهم مقاومت ضد صهیونیستی است، لذا با همکاری یکدیگر این محور را تقویت خواهیم کرد.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا در مسیر افول قرار گرفته است و اگر اروپا و سایر هم‌پیمانان آمریکا خود را از زنجیر‌های حمایت کورکورانه آمریکا رها نکنند همراه با آن به قهقرا خواهند رفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در دیدار با رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: روابط ایران و سوریه با خون سربازان دو کشور اجین شده و عمق و استحکام زیادی یافته است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه خلیج فارس و غرب آسیا یکی از حساس‌ترین مناطق جهان است. این منطقه طی سال‌های اخیر محل زورآزمایی آمریکایی‌ها نیز بوده که سعی داشتند خودشان را به عنوان حاکم مطلق، به جهان و منطقه تحمیل کنند. امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رأس هیئت بلندپایه نظامی و به‌دعوت رسمی همتای عمانی خود وارد مسقط شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی عازم کشور عمان خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رأس یک هیأت بلندپایه نظامی عازم کشور عمان خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری‌فرد را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت گفت.
رئیس پارلمان لبنان امروز چهارشنبه با معاون سیاسی وزیر امورخارجه و رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات مربوط به احیای برجام در بیروت پایتخت لبنان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در تماس تلفنی با ارتشبد ساحر شمشادمیرزا، بر تشکیل کارگروه مشترک نظامی بین دو کشور تاکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت پدر امیر یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس با فرمانده جدید ارتش کشور پاکستان بر ادامه همکاری‌های گذشته در حوزه امنیت مرزی و مقابله با تروریست‌ها تاکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی موفقیت تیم تکواندو نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات سیزم (نظامیان جهان) را تبریک گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرارسیدن روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال نشسته کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در بوسنی را تبریک گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی عروج سردار گودرزی مشاور فرمانده کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز کار خود را در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیش می‌برد و اهداف ملی و منطقه‌ای خود را با قدرت دنبال می‌کند و این به مذاق آمریکا و رژیم صهیونیستی خوش نمی‌آید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با تهدیدات ترکیبی در زمینه‌های مختلفی همچون مواجه هستیم که همزمان توسط دشمنان علیه ما بروز می‌کند و باید خود را برای چنین صحنه و تقابلی آماده کنیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک گفت.
عباس رنجبر، مسئول دفتر سعید جلیلی در توئیتی نوشت که مسئولیت مستقیم تبعات احیای برجام برعهده ی رئیس جمهور و علی باقری، رئیس تیم مذاکرات احیای برجام است.
هیجان بازار مسکن در اردیبهشت طبیعی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ