دندان‌های که درد دارند، لثه‌هایی که خونریزی می‌کنند و نفس‌هایی که بوی بدی می‌دهند، همگی نشانه‌ی بهداشت دهان و دندان ضعیف است. باکتری‌ها می‌توانند به راحتی از دهان وارد جریان خون شوند و باعث ایجاد عفونت و التهاب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال تابستان، فقط گوشه‌ای از بلایایی که در راه هستند به چشم ما آمد، داغی هوا و کم‌آبی و بی‌برقی. مسوولان محترم! فریفته بارش‌های اتفاقی و پراکنده و بی‌حاصل نشوید، نه اقلیمی عوض می‌شود و نه ایران اروپا و نه اروپا ایران. هنوز هم می‌توانیم با بسیج ملی امکانات تبعات بلایی را که در راه است و فعلا فقط طلیعه‌اش را دیده‌ایم، کمتر کنیم. راستگویی و راست‌کرداری مسوولان و پرهیز از کتمان حقیقت و قبول خطا‌ها نخستین و مهم‌ترین گام برای مقابله ملی با آسیب‌های در راه است.
با گذشت چند روز از سیل هشتم مرداد ماه در ارتفاعات چالوس و فرو کش کردن سیلاب آثار تخریب این سیل ویرانگر که در نوع خود کم نظیر بوده است بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ بناهایی که در حاشیه رودخانه ساخته شدند و درختانی که براثر سیل ریشه کن شده و تاسیساتی که ازبین رفت از جمله آثار این سیل تابستانی بوده است . به گفته مسوولان سیل اخیر چهار برابر بیشتر از بزرگترین سیل ثبت شده چندسال اخیر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ