جواد نکونام فهرست یازده بازیکن اصلی تیمش را در مصاف با سپاهان مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنبور ها یکی از با اهمیت ترین حشرات بر روی زمین هستند با این حال خطرات خود را دارند، در ایران نیز به دلیل تنوع آب و هوا، طبیعی است که با گونه های متفاوتی از این جاندار روبه رو باشیم.
وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با معاونت امور تولیدات دامی بر حفاظت از ذخایر ژنتیکی بومی دام و طیور به عنوان یک فعالیت پایه در کنار توجه به نژادهای باکیفیت دنیا تاکید کرد.
این سگ ها می توانند تاریخچه خود را به نژادهای قاره ای که توسط مستعمره نشینان بوئر به آفریقای جنوبی آورده شدند و سپس با سگ های بومی آمیخته شدند، ردیابی کنند.
معاون سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان شیلات ایران گفت: بسته حمایتی نژادهای بومی آبزیان از سوی معاونت توسعه آبزی‌پروری در راستای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال کارآفرین تهیه شده است.
به گفته‌ی پروفسور استنلی کورن، متخصص حوزه‌ی سگ‌ها در دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا، «افغان هاند» کم هوش نژاد سگ در زمینه‌ی درک و پیروی از دستورات است.
سرمربی فولاد خوزستان در جدال با پیکان از زوج دفاعی جدیدی استفاده کرد.
سپاهان سرانجام پس از هفت سال با مربیگری ژوزه مورایس موفق به شکست فولاد خوزستان در خانه این تیم شد.
در تصور محمد نژادمهدی هم نمی‎‌گنجید که پس از ماه‌ها فرصت حضور در لیگ برتر را پیدا کند و مقصر اصلی شکست لقب بگیرد.
میلاد زکی‌پور در دقیقه 48 با ارسال سریع و محکم خود زمینه‌ساز گل به خودی محمد نژادمهدی شد.
محمد نژادمهدی بازیکنان نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان با یک تکل اشتباه دروازه کریستوف کنت را باز کرد.
با خروج محمد نژادمهدی و رناتو داسیلویرا قلب خط دفاعی سپاهان نیاز به تقویت دارد.
«خداکرم داودی» نیز اولین توقفگاه چهار پایان برای جابه جای مسافران را ابتدای سه‌راه فلاح می‌داند: «در این محل که به اسطبل جهانگیرخان شهرت داشت، چند نفر مسئول تیمار و نگهداری از اسب‌ها و قاطر‌ها بودند، تا برای استفاده شهروندان همیشه آماده باشند. اسب‌های مسافرکش چابک و تیزرو بودند و با نژاد‌های بارکش فرق داشتند، از این‌رو مراقبت و نگهداری این قبیل حیوانات اهمیت ویژه‌ای برای صاحبانشان داشت.»
محمد نژادمهدی در توافق با فولاد به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد.
واژه اسب که در اوستا آمده‌است، خود یک واژه، از دوره پیش از تاریخ و به احتمال زیاد مادی است، و در پارسی باستان (asa) بوده و در سانسکریت (acva) آمده‌است؛ و بسیاری از نام‌های اساطیری در متون کهن از این واژه گرفته شده‌است، به مانند: «اسپریس» به معنی میدان اسب دوانی و «اسپست» به معنای یونجه که با تلفظی متفاوت به برخی زبان‌های دیگر منتقل شده‌است.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مردم ایران در این آشوب‌ها متانت به خرج دادند، گفت: اکنون به خاطر فوت یک خانم، مارش عزا در جهان می‌نوازند و نام خیابان خود را به اسم این خانم تغییر می‌دهند، در حالی که خود، میلیون‌ها زن و کودک را با نژاد‌های مختلف می‌کشند.
محمد نژادمهدی از ابتدای فصل با تصمیم کادر فنی سپاهان حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به دست نیاورده است.
محمد نژادمهدی مدافع ثابت فصل گذشته سپاهان این روزها به نیمکت نشینی مطلق در این تیم تبدیل شده است.
محمد دانشگر و محمد نژادمهدی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپاهان کار ساده را در پیش ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ