فرمانده کل ارتش در بازدید از پایگاه هوایی راهکنشی عقاب 44 نیروی هوایی ارتش گفت: این پایگاه‌ها به عنوان ذخیره و پشتیبان برای نیروهای مسلح هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون میراث فرهنگی کشور با تأکید بر رفع مشکلات پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و افزودن بر غنای آموزشی و پژوهشی آن‌ها، بر لزوم استانداردسازی و ارتقا تراز این پایگاه‌ها تأکید کرد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از ادامه سرقت‌ها از پایگاه‌های نظامی این رژیم خبر داد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه از ارتفاعات منطقه قندیل در پیرانشهر بازدید و از امنیت پایدار این منطقه که توسط رزمندگان ایجاد شده،‌ تشکر و قدردانی کرد.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
سردار سلیمانی گفت: هر یک از پایگاه‌های بسیج که بتواند طرح محله اسلامی را اجرا کند به پایگاه ویژه ارتقا می‌یابد که این ارتقا مزایایی را در تخصیص امکانات برای پایگاه در پی‌ خواهد داشت.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: هشت هزار رشته پایگاه در کانون‌های پرورشی فرهنگی مساجد فعال خواهند بود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: شب قبل از عید فطر تمامی پایگاه ها در معابر و مکان هایی که نماز برگزار می شود فعال هستند.
رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از جمع‌آوری فطریه تحت عنوان پویش «عید همدلی» خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر خبر داد.
پایگاه‌های میراث‌ملی، جهانی و موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی در روز سیزدهم فروردین تعطیل است.
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
سفیر جمهوری آذربایجان در تل‌آویو در گفت‌وگو با یک نشریه صهیونیستی گفت که نل آویو اجازه ندارد از باکو به عنوان پایگاه سوختگیری برای حمله به کشورهای دیگر استفاده کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: کلیه رده‌های بسیج مستضعفین (پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج)، پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و موزه‌های دفاع مقدس از پرداخت حق انشعاب برق، گاز، آب و فاضلاب، تلفن، عوارض شهرداری و شمارش‌گر‌ها و کلیه خدمات دولتی و عوارض معاف شدند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ساخت پایگاه‌های امن تداوم خواهد داشت تا توان بازدارندگی ما روز به روز قوی‌تر، پایدارتر و ماندگارتر برای امنیت و آرامش ملت ایران باشد.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت:نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی ابلاغ شد.
رئیس جمعیت هلال احمر بر لزوم رفع مشکلات پایگاه‌های امدادی و تقویت داروخانه‌های هلال احمر تاکید کرد.
اطلاعات تماس پایگاه های دایمی غربالگری بینایی استان ها در سراسر کشور منتشر شد.
قرار بود خانه‌های خالی به یکی از پایه‌های درآمدی دولت تبدیل شوند اما به نظر می‌رسد منابعی که قرار بود از این محل اخذ شود، پشت سد نحوه شناسایی این خانه‌ها گرفتار شده‌اند. به طوریکه برخی از خانه‌هایی که به عنوان خانه خالی شناخته شدند، سکنه داشتند و خانه‌هایی که واقعا خالی هستند، هنوز ناشناخته مانده‌اند.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی، مدیران محوطه های تاریخی هگمتانه، شهرری و حریره کیش را منصوب کرد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از پایگاه‌های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بهره‌برداری می‌کند، گفت: در این منطقه،۴۰ هدف را باده‌ها پهپاد انتحاری مورد هدف قرار داده‌ایم.
مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: از ابتدای مهرماه سال‌جاری با تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی شاهد فصل جدیدی از مدیریت پایگاه‌های میراث فرهنگی کشور خواهیم بود.
پایگاه‌های میراث فرهنگی در نشستی از وضعیت موجود این پایگاه‌ها گلایه کرده و گفتند که برخی تصمیمات ناگهانی موجب از بین رفتن تلاش پایگاه‌ها می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ