افزایش سرمایه بیمه معلم ثبت و به مبلغ 581 میلیارد تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش تصویری؛ بیست و پنجمین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه معلم
هفده مرداد که با نام خبرنگار پیوند خورده، فرصت مغتنمی است تا تلاش‌های بی‌دریغ خبرنگاران فهیم صنعت بیمه را ارج نهیم.
مدیرعامل بیمه معلم در بازدید از مجتمع بیمه‌ای اصفهان، بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایت بیمه‌گذاران تأکید کرد.
به منظور انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده  شرکت بیمه معلم با حضور 88.28 درصد صاحبان سهام برگزار شد.
از شرکت بیمه معلم در طرح "پرداخت مستقیم دیه ناشی از تصادفات قابل گذشت توسط شرکت‌های بیمه به‌صورت توافقی و بدون طرح در مراجع قضایی" که با پیشنهاد دادگستری هرمزگان پیاده‌سازی شد، تقدیر به‌عمل آمد.
در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخص‌های ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.
بیمه معلم با حضور در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان و برپایی غرفه، خدمات خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان معرفی و عرضه کرد.
بیمه معلم با هدف تعامل با جامعه دانشگاهی جهت استعدادیابی و همچنین تعامل با بازار و کسب‌وکارهای مختلف در نمایشگاه کار دانشگاه تهران با محوریت ارائه فرصت‌های شغلی شرکت کرد.
تماشاگران شهرآورد بزرگ پایتخت تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه معلم قرار گرفتند.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
در جلسه هیئت مدیره شرکت بیمه معلم، جناب آقای مفید امینی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این شرکت بیمه ای انتخاب شد.
چمدان بیمه معلم، طرحی جدید برای مسافران
و بر این اساس بیمه معلم به عنوان یکی از ارکان زنجیره کارآفرینان، ریسک تولیدکنندگان، صنعتگران و عرضه کنندگان عضو این زنجیره را پوشش می دهد.
بیمه معلم همراه با صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یکی از سهامداران استراتژیک، خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان را در قالب طرح های مختلف تداوم بخشیده است.
در تداوم همکاری های مشترک شرکت بیمه معلم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، قرارداد بیمه درمان تکمیلی بین این دو شرکت منعقد شد.
سال 1401 از نیمه گذشت و تقویم بیمه گری رخدادهای حساسی را در خود ثبت کرده است.
صنعت بیمه به عنوان گرانیگاه پوشش ریسک های اقتصادی کشور، نقش غیرقابل انکاری در مثلث بازارهای مالی ایفا می کند.
هفت تحول بنیادین در شبکه فروش بیمه معلم
عملکرد بیمه معلم و بررسی شاخص های اساسی چون افزایش توانگری مالی، افزایش بازده دارایی ها، رشد فروش، کاهش ضریب خسارت و شیب تند سودآوری مهر تاییدی است بر مدیریت مطلوب و سازمان دهی یکپارچه صف و ستاد در بیمه معلم.
شرکت بیمه معلم در راستای خدمت رسانی بهینه به زائرین اربعین خدمات مختلفی را در دستور کار قرار داده است.
بیمه معلم به مناسبت روز پزشک در رشته حوادث انفرادی و همچنین بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشکان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است .
با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای دومین سال پیاپی ، توانگری مالی بیمه معلم معادل 124درصد در سال 1401 و با افزایش معنادار نسبت به سال 1400 ،بار دیگر در سطح یک قرار گرفت.
افشای راز جسد زن‌ تنها در قطار کرمان مشهد
پاکبان بی گناه ، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ