آریا جعفری از عکاسان مطبوعاتی که طی جریانات اخیر بازداشت شده بود، به قید وثیقه آزاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان بابایی و جعفر سلمانی در بازی با آریو جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال بودند.
آریا ساسول در تیرماه امسال  ۱۵۵ هزار تن انواع محصولات تولید کرده است. تولید تجمعی چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ معادل ۶۷۸ هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارای ۲ درصد رشد بوده است.
آریا برزگر در تمرین روز گذشته شماره لباس خود را پنهان کرد تا حاشیه جدیدی برای او پیش نیاید.
باشگاه استقلال با استخدام دو بازیکن رده سنی امید، امروز تحرک تازه‌ای در فصل نقل و انتقالات به نمایش گذاشت.
مهاجم جوان فوتبال ایران با عقد قرارداد رسمی به استقلال پیوست.
مدیران استقلال موفق شدند در رایزنی با مسئولان نفت مسجدسلیمان رضایتنامه این بازیکن را دریافت کنند.
مهاجم فصل پیش نفت مسجدسلیمان برای مذاکره با مسئولان استقلال وارد این باشگاه شد.
تسنیم از تشکیل پرونده قضایی برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا خبر داد.
محمدرضا حیدرزاده گفت: مجمع این شرکت با گزارشی مطلوب و بدون هیچگونه بندی برگزار شد و سود ۹۰ درصدی به سهامداران شرکت اختصاص داده شد که  ۵ اردیبهشت‌ماه سود همه سهامداران پرداخت خواهد شد.
مربی آریا می‌گوید او پیش از آنکه اشتهای سیری ناپذیری برای غذا خوردن پیدا کند، ۸۵ کیلوگرم بود. او حالا بدون از دست دادن روحیه اش کماکان در حال کاهش وزن است، امری که در میان افراد بزرگسال کمتر دیده می‌شود. آریا حالا به نمادی از امید بدل شده است. او برای کاهش وزن خود از ترکیبی از یک برنامه ورزشی سختگیرانه به همراه یک رژیم غذایی مغذی و مراقبت پزشکی کمک گرفته است.
در رابطه با طراحی، یک کراس اوور پر از زوایا و خطوط تیز پیش روی بیننده قرار دارد که طراحان نیسان به زیبایی آن‌ها را هدایت و به یکدیگر متصل کرده اند. سقف شیب کاملا تخم مرغی دارد و در مجموع می‌توان گفت که آریا یک خودروی ساده و زیبا است.
شاگردان مورایس سرانجام در ثانیه‌های پایانی مسابقه مزد بازی برتر خودشان را در ورزشگاه آزادی با گل محمد کریمی گرفتند.
مهاجم اسبق پرسپولیس در نقش گلزن نفت مسجدسلیمان برای عبور از جدال با ملوان تبدیل شد.
در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال ۱۳۶۱ ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای جعفری سیگار نمی‌کشید.با شنیدن این سخن، انگار که دیوار زندگی شکاف بردارد و ابدیت را نشان دهند، احساس عجیبی مرا فرا گرفت که: خدایا! این جوان به علت اینکه من سیگار می‌کشم، دست به چنین کاری می‌زند و از این بابت در پیشگاه تو نمی‌توانم جوابگو باشم و....
دو عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران در مسابقات کاپ آسیا به مدال های نقره و برنز دست پیدا کردند تا جمع مدالهای تیم کشورمان به سه مدال برسد.
دو عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران در مسابقات کاپ آسیا به مدال های نقره و برنز دست پیدا کردند تا جمع مدالهای تیم کشورمان به سه مدال برسد.
ملی‌پوش جوان سپاهان تا تبدیل شدن به قهرمان سکوهای نقش‌جهان فاصله‌ای نداشت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برطرف شدن مشکل شماره گذاری تیبا خبر داد و گفت: سازمان استاندارد هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
جزئیات عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نحوه ارزش گذاری این دو باشگاه، در یک نشست تخصصی با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.
ستاره پسیانی بازیگر شایسته تئاتر و سینمای ایران در فیلم «یدو» (مهدی جعفری) در فیلمی بومی، با اقتباسی بومی، نقشی را ارائه می‌دهد که از الف تا ی آن وجه تالیفی بازیگر است و شایسته دریافت سیمرغ فجر است. آیا دادن سیمرغ به سایرین، جفا در حق بازیگری نیست که امسال در میان تمامی همکارانش از سایرین ممتازتر بوده است؟
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ