اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران سران آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اجلاس کمپ دیوید در ایالت مریلند در توافقی متعهد شدند رزمایش دریایی مشترک سالانه را در حوزه‌های مختلف برگزار کنند.
بنا به اعلام یک رسانه ژاپنی، آمریکا، ژاپن و استرالیا رزمایش دریایی مشترکی را در دریای چین جنوبی برگزار می‌کنند.
به گفته مقامات دفاعی و قانونگذاران آمریکایی، در پی عبور یک کاروان بزرگ ناوهای جنگی روسیه و چین از نزدیکی ساحل آلاسکا، ناوشکن‌های آمریکایی به منطقه گسیل شدند.
وزیر دفاع یمن در جریان حضور در مانور نظامی گسترده نیروهای مسلح این کشور تاکید کرد که استعمارگران آمریکایی و انگلیسی دَم از صلح در یمن می‌زنند اما عملاً برای شکست صلح اقدام می‌کنند.
ناتو روز دوشنبه بزرگ‌ترین رزمایش هوایی تاریخ خود را به میزبانی آلمان و با مشارکت کشورهای عضو و شرکای پیمان آتلانتیک شمالی آغاز کرد.
بنا به گفته یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا، ناتو برای برگزاری رزمایشی بزرگ در اروپا برنامه‌ریزی می‌کند.
فنلاند، نروژ و سوئد به صورت مشترک میزبانی یک رزمایش هوایی بزرگ را برعهده خواهند داشت.
منابع عبری جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی از شمال تا جنوب آن برگزار شود.
کره شمالی با صدور بیانیه‌ای رزمایش بزرگ نظامی مشترک واشنگتن و سئول در مرز دو کره طی هفته آینده را محکوم کرد.
امروز سه‌شنبه رزمایش بزرگ نظامی مشترک میان آمریکا و فیلیپین در منطقه دریای چین جنوبی آغاز شد.
رزمایش‌ بزرگ ارتش یمن به مناسبت سالگرد ایستادگی در برابر ائتلاف سعودی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صبح امروز رزمایش اقتدار نوروزی با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرماندهی کل فراجا در میدان آزادی برگزار شد.
آمریکا امروز رزمایش دریایی بزرگی را با مشارکت هم پیمانانش در منطقه شروع کرده است که دامنه آن بسیار گسترده است.
یگان‌های نمونه بهداری رزمی سپاه، ارتش و فرماندهی انتظامی، چهارشنبه، رزمایش بزرگ امداد تخصصی و امدادی بین بیمارستانی نیروهای مسلح را در شمال شرق کشور برگزار می‌کنند.
رزمایش سه‌روزه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار «ایران مقتدر» و با حضور سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه در منطقه ارس آغاز شد.
تبریز- رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه در منطقه عمومی ارس واقع در شمال استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل آغاز شد.
تبریز- رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در روزهای آینده در منطقه عمومی ارس در شمال آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از برگزاری رزمایش بزرگی توسط قرارگاه عاشورا طی روزهای آینده در منطقه عمومی ارس خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه طی روز‌های آینده در مرز‌های شمالی کشور و منطقه عمومی ارس، توسط قرارگاه منطقه‌ای عاشورا برگزار خواهد شد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در چند روز آینده در منطقه عمومی ارس در شمال کشور خبر داد.
رئیس‌ جمهور روسیه از رزمایش نظامی بزرگ با شرکت چین و چندین کشور دوست روسیه بازدید کرد.
روز پنجشنبه، چین رزمایش بزرگی را با سلاح واقعی در شش منطقه آبی و حریم هوایی نزدیک به تایوان و در واکنش به سفر پلوسی به این جزیره انجام داد. این مانور‌ها تا ساعت ۴ به وقت گرینویچ روز یکشنبه ادامه دارد.
همزمان با رزمایش عظیم ارتش چین در اطراف تایوان، مقامات تایوان به این اقدام نظامی پکن واکنش نشان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ