نشریات ورزشی بارسلونا از شکست روز گذشته رئال برابر مایورکا و پیروزی بارسا مقابل سویا در پوست خود نمی‌گنجند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش اختصاصی ورزش سه از بعد از ظهر شلوغ مقابل باشگاه استقلال، هوادارانی که به دنبال یک خبر بزرگ به شمال غرب تهران آمده بودند.
مربی با تجربه و شناخته شده مس رفسنجان پیش از دربی حساس مقابل کرمانی ها پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود.
رئیسی در پیام‌هایی جداگانه با تبریک فرارسیدن عید فطر به سران و مردم کشور‌های اسلامی، عید فطر را عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند دانست و اظهار امیدواری کرد که به برکت این عید فرخنده و با تمسک به آموزه‌های بزرگ دین مبین اسلام و تعالیم حیات‌بخش پیامبر گرامی اسلام و در پرتو مساعی مشترک، در راستای تحقق آرمان‌های دین حیات‌بخش اسلام، وحدت و همبستگی روزافزون امت اسلامی و رشد و ارتقای همکاری‌های میان کشورهایمان بکوشیم.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
ستاره گران‌قیمت دورتموند خوشحالی نافرجامی در انتهای بازی با اشتوتگارت داشت.
ریکاردو ساپینتو یک روز پرهیجان و شیرین دیگر را با استقلال تجربه کرد. این‌بار در ورزشگاه فولاد آره‌نا.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مس کرمان با یک گل لحظه آخری سیرجان را دست خالی ترک نمی‌کنند.
مشهد_ سرپرست شهرداری مشهد گفت: امسال بهار انقلاب رنگ و بوی تازه‌ای دارد و تقارن با ماه رجب و آماده شدن برای ماه شعبان و رمشان شور و شعف زیادی در میان همکاران ایجاد کرده است.
خوشحالی فرهاد مجیدی از گل زیبای احمد عامر، در دقایق پایانی به خاطره ای تلخ برای او تبدیل شد.
نتیجه یک نظرسنجی جهانی نشان می دهد که لیونل مسی بیش از هر فوتبالیستی باعث ایجاد شادی و شعف در میان مردم می شود.
فرمانده کل ارتش گفت: بار دیگر اهتزاز پرچم ایران با برد شیرین تیم ملی فوتبال، شور و شعف و غرور ملی را در ایران سربلند اسلامی برانگیخت.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند، تصریح کرد: ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد.
رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند.
روایت خبرنگار ورزش سه از حضور در جمع هواداران زن پرسپولیس و شعف نود دقیقه‌ا شان...
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت شاخص ارزی در صرافی های بانکی هستند که در بازار آزاد ارز، نرخ دلار به کانال سی هزار تومانی افزایش یافته است.
قصه از آنجایی شروع می شود که به یکباره در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کلیپی از یک روحانی منتشر می شود که با عبا و قبا در بین نوجوانان فوتبال بازی می کند و دراصطلاح قیچی برگردون‌های زیبایی هم می زند، تبحر و تخصص این روحانی در بازی فوتبال به تعبیر خودش در حد لالیگا بوده و باعث شعف نوجوانان می شود و به قول خودش، این کلیپ های قیچی برگردونش تا فیفا می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ