انتقاد از کریستیانو رونالدو بعد از مصاحبه جنجالی‌اش با پیرس مورگان از حیطه ورزش فراتر رفته و حتی به دنیای سیاست هم کشیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سیاستمدار آمریکایی بر این باور است که بهترین سناریوی ممکن برای مردم اوکراین، انحلال ناتو است.
مرحوم محمدعلی نظام مافی املاک زیادی در محدوده روستای مهرآباد که در حال حاضر فرودگاه مهرآباد در آن محدوده وجود دارد داشت. برای همین غرب تهران را به‌خوبی می‌شناخت و همین باعث شد تا بخش زیادی از زمین‌های آن محدوده را بخرد.
سیاستمدار برجسته فرانسوی با انتقاد از تصمیم دولت این کشور برای تحویل موشک دوربُرد به اوکراین، آن را «غیرمسئولانه» توصیف کرد.
دبیرکل کنفرانس ملی-عربی مصر با انتقاد از مواضع‌ شرم‌آور دولت‌های عربی در حمایت از مقاومت فلسطین در کرانه باختری خواستار شکل‌گیری کمپین بین‌المللی ضد صهیونیست‌ها شد.
سیاستمدار سابق فرانسه هشدار داد اگر ضد حملات اوکراین به شکست بیانجامد، شرایط در این کشور بحرانی‌تر می شود.
دبیرکل حزب‌الله لبنان و دبیرکل کنفرانس ملی-عربی دیدار کردند و اوضاع کشورهای عربی، به ویژه فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند؛ که در بخشی از دیدار بیانات رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.
یک منبع به نقل از خبرگزاری تاس مدعی شد که نویسنده مجروح است، اما هوشیار است و اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که بمب در زیر خودرو کار گذاشته شده بود.
سیاستمدار ضد اسرائیلی معروف در اندونزی نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد.
سیاستمدار معروف هندی که به همراه برادرش دوران محکومیت را سپری می‌کند، هنگامی که برای معاینه پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شدند درحال گفتگو با رسانه‌ها بودند که ناگهان یک مهاجم مسلح به آن‌ها نزدیک شده و با شلیک گلوله دو برادر را به قتل رساند.
پولیتیکو در گزارش خود بیان داشت، از ماکرون در حین حضورش در چین "با رژه و ضیافت" استقبال شد در حالی که فون در لاین "عمدتا تنها به حال خود رها شد."
یکی از سیاستمداران عراقی به سخنان مقام نظامی روس مبنی بر استفاده آمریکا از اورانیوم ضعیف شده در عراق واکنش نشان داد.
گردهمایی جمعی نامأنوس با سیاست و فاقد گفتمان از فوتبالیست و بازیگر گرفته تا تجزیه‌طلب و سلطنت‌طلب در نمایشی تکراری از رسانه‌های غربی بیش از آنکه اثرگذار باشد به یک سیرک سرگرم‌کننده شبیه بود.
ترامپ هنوز در توییتر فعالیتی ندارد و ترجیح می‌دهد روی شبکه اجتماعی اختصاصی خودش، یعنی Truth Social که توسط استارتاپ Trump Media & Technology Group (TMTG) توسعه پیدا کرده تمرکز داشته باشد.
سیاستمدار اتریشی می گوید کشورهای اروپایی با حذف گاز ارزان قیمت روسیه از سبد وارداتی خود، به زیان خود اقدام کردند.
ده‌ها هزار نفر از مسلمانان شهر «باتمان» در جنوب‌شرقی ترکیه علیه اقدام موهن سیاستمدار سوئدی در سوزاندن قرآن کریم به خیابان‌ها آمدند.
«وینستون چرچیل» سیاستمدار انگلیسی، به دلیل سیاست های جنجالی اش همچنان در انگلیس مطرح بوده است، اما تصویری از وی بیشتر در خاطره ها باقی مانده است.
یاد «وینستون چرچیل» سیاستمدار انگلیسی، به دلیل سیاست های جنجالی اش همواره در خاطره مردم انگلیس زنده است، اما تصویری از وی بیشتر در خاطره ها باقی مانده است.
در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: نخست‌وزیر مستعفی انگلیس بعد از 44 روز ناگزیر به استعفا شد و مانند دیگر سیاستمداران غربی حسرت براندازی نظام اسلامی ایران بر دلش ماند.
منابع یمنی از ترور یک شخصیت باسابقه سیاسی یمنی در پایتخت این کشور خبر دادند.
یکی از سیاستمدان ترکیه در شهر استانبول بر اثر شلیک گلوله یک فرد ناشناس جان باخت.
فرماندار فلوریدا به شدت از عدم حضور نواک جوکوویچ در تنیس آزاد آمریکا انتقاد کرد.
رویزمن یکی از معدود منتقدان کرملین است که پس از یک سری تظاهرات بزرگ مخالفان و در شرایطی که ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۱۲ برای تصدی پست ریاست جمهوری مبارزه می‌کرد، به ریاست شهرداری رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ