کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی، دو بازیکن باتجربه و کارنامه‌دار فوتبال ایران هستند.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
با رای گیری از بازیکنان بوندس لیگا کولوموآنی به عنوان بهترین بازیکن فصل 23-2022 انتخاب شد.
رضا عنایتی در تمرین تیم امید پای به پای بازیکنان می دود و همه چیز را زیر نظر دارد. او می داند در تورنمنتی که 16 تیم حاضر می شوند، همه رویای صعود به المپیک دارند.
رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با ادای سوگند عوامل شعب از ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده و برابر قانون انتخابات، روند اخذ آرای مردم بدون تمدید تا ساعت ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با هدف پایش هرچه بیشتر اراضی تأمین بخشی از عکس‌های هوایی سامانه زمین توسط ماهواره خیام صورت ‌می گیرد.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
علی فتح الله زاده دردوران جوانی از مردم رای اعتماد می گرفت، رای که این روزها قابل دستیابی برای این مدیر باسابقه ورزشی نیست
سیدحسین حسینی آماده است تا در یکی از حساس ترین دیدارهای پایان فصل برای تیمش به میدان برود.
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان فارس برگزار وحسین قنبری مهارلو با رای اکثریت اعضا مجمع سکان دار جدید هیئت فوتبال فارس شد.
عجیب‌ترین صحنه بازی‌های جام حذفی در لحظات پایانی دیدار نساجی و فجر اتفاق افتاد.
داستان ها و عکسهای کمتر شنیده و دیده شده از زمین های فوتبال قابل توجهی که چشمها را به خود خیره می‌کنند
مهدی طارمی، موثرترین بازیکن ایران در جام جهانی 2022 قطر، برای دقایقی تجربه بستن بازوبند کاپیتانی در مهمترین رویداد ملی فوتبال را تجربه کرد.
کریستیانو رونالدو پس از تایید نیمکت نشینی در بازی با سوئیس در موقعیتی نبود که بگو و بخند راه بیندازد.
برزیل در دومین دیدار خود در جام جهانی موفق به برتری برابر سوئیس شد تا صعودی زودهنگام به مرحله بعدی را تجربه کند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از گل دوم انگلیس اعتراض شدیدی به عملکرد داور داشتند و اعتقاد داشتند قبل از آن خطایی رخ داده است.
کریم بنزما ششمین مصدومی بود که پیش از آغاز جام جهانی روی دست تیم ملی فرانسه و دیدیه دشان ماند.
امید و‌ تعهد؛ دو کلمه کلیدی که همان ابتدا از زبان سرمربی تیم ملی بیرون آمد و حالا پیش از هر زمانی وجودش احساس می‌شود.
بازیکن پیشین استقلال در خصوص پادوانی و اعلام رای او واکنش نشان داد.
اگر یک خانم بدحجاب یا بی حجاب کنار عکس شهید سلیمانی بایستد ما آن را دستاورد برای خودمان می دانیم. اما اگر عکس حاج قاسم را حذف کنیم آن خانم مجرم می شود. اگر یک خانم با حجاب نامناسبی در صف رای بایستد صدا و سیما در روز رای گیری ۲۰ بار آن را نشان می دهد تا بگوید ما توانستیم این نگاه را هم پای صندوق رای بیاوریم. بعد که رای داد و به خانه رفت. فردا همان خانم را گشت ارشاد می گیرد
علی کریمی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش بار دیگر به انتخابات فدراسیون فوتبال و البته به کسانی که به مهدی تاج رای دادند کنایه زد.
مهدی تاج بار دیگر بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد. آنهم در انتخاباتی که در برابر رقیب (میرشاد ماجدی) قاطعانه رای آورد.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ