رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب یک مجتمع مسکونی بزرگ در قدس اشغالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انبوه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی هنوز هم موفق نشده‌اند مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره در جنوب نابلس را بیابند و بازداشت کنند.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.
همزمان با خشم فلسطینی‌ها از همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، تل آویو به دنبال اعطای تسهیلات جدید به این تشکیلات، با هدف ممانعت از فروپاشی آن است.
توسعه توانمندی‌های محور مقاومت و حملات موفق سایبری علیه زیرساختهای رژیم صهیونیستی، باعث شد‏ه مقامات امنیتی این رژیم به فکر توسعه سیستم دفاعی سایبری باشیند.
رژیم صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی از جنایت های خود، یک روز از ترور شیرین ابوعاقله ابراز تاسف می‌کنند و روز دیگر از کاهش محاصره نوار غزه سخن می‌گوید.
وزارت خارجه آلمان با صدور بیانیه‌ای جانبدارانه اعلام کرد که این کشور با نگرانی تحولات در غزه را دنبال می‌کند!
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برای نتانیاهو «مسئله ایران هراسی بخشی از سیاست‌های ارعاب هیستریک است.»
کابینه رژیم صهیونیستی در نظر دارد در راستای مشروعیت بخشیدن جعلی به شهرک‌های غیرقانونی خود در کرانه باختری وارد عمل شود.
فرودگاه حلب به دنبال حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی از کار افتاد.
امارات به دنبال کاهش سطح نمایندگی خود در اراضی اشغالی به دنبال اظهارنظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی است.
وزارت خارجه آمریکا به دنبال لغو قانون ممنوعیت بازگشت اسرائیلی ها به شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری، سفیر این رژیم را احضار کرد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب واکنش نشان داد.
اصلاحات قضائی مدنظر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه (۲۰ فوریه ۲۰۲۳) در قرائت نخست از سوی کنست تصویب شد، امری که با واکنش شدید جریان‌های مخالف وی روبرو شده است.
مسئولان رژیم صهیونیستی در نظر دارند بیش از هزار واحد مسکونی در شهرک موسوم به «بیتار عیلیت» در غرب بیت لحم بسازند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی است. ما باید بتوانیم در خدمات عمومی با دنیا رقابت کنیم. ترسیم مرزهای دریایی بین رژیم‌صهیونیستی و لبنان، عظمت انقلاب و نظام اسلامی و جبهه مقاومت است. آنقدر باید هزینه های عادی سازی را بالا ببریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد.
رئیس رژیم صهیونیستی به دنبال روی کار آمدن کابینه جدید و تندرو این رژیم گفت که هیچکس حق ندارد بگوید که اسرائیل محکوم به نابودی است.
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی گفت که کابینه او تصمیم دارد شهرک سازی را در کرانه باختری و جولان اشغالی تشدید کند.
نجاح محمدعلی تحلیلگر عراقی، پرونده امنیتی را اصلی ترین بخش روابط کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: صهیونیست‌ها در تلاش برای ایجاد پایگاه‌های جاسوسی در منطقه هستند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از بحران میان تل آویو و قاهره به دنبال گزارش هایی درباره محدودیت های اعمال شده از سوی مصر برای سفر اتباع خود به این رژیم خبر دادند.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به دنبال تخریب این مکان مقدس اسلامی هستند.
وزیر امور خارجه سوریه طی اظهاراتی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال تغییر ترکیب جمعیتی جولان اشغالی و غارت ثروت های آن است.
هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر لبنانی تاکید کرد که آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس، استراتژی رژیم صهیونیستی را در لبنان اجرا می کنند.
جنبش «حماس» ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، تاکید کرد که این جنبش به دنبال روابط مستحکم با دمشق است و تجاوز این رژیم به کشور دوست و برادر سوریه را با اهتمام دنبال می کند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ