هفته های دور برگشت یکی پس از دیگری می گذرد، اما استقلال هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
مربی نساجی معتقد است تیم را در شرایط خوبی تحویل نگرفتند و توان رقابت با استقلال نداشتند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال می دهم پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست بدهند برای همین استقلال باید دو هفته پایانی را با تمرکز پشت سر بگذارد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال می دهم پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست بدهند برای همین استقلال باید دو هفته پایانی را با تمرکز پشت سر بگذارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم به همین خاطر بردن استقلال در دربی را فراموش کرده‌ایم.
شکست در دربی برای استقلال عذاب آور بود. همین طور ریکاردو ساپینتو، چرا که شانس تکرار قهرمانی آبی ها کمرنگ شد.
تیمی که چهار گل به استقلال زد و صدرنشین شد، در نهایت نتوانست قهرمانی را به چنگ آورد: این خطری است که تیم یحیی گل‌محمدی را هم تهدید می‌کند.
سرمربی پرتغالی استقلال استفاده بهتر پرسپولیس از شانس‌ها را دلیل پیروزی این تیم عنوان کرد.
همین که خود مسئولان اذعان کرده‌اند که صدرنشینی استقلال قطعی نیست؛ ولی در جدول، استقلال صدرنشین باقی مانده، به قدر کافی ایجاد تناقض می‌کند. مشخص نیست چرا باید برای اعمال قانون در این زمینه تا پایان رقابت‌های فصل منتظر ماند
استقلال در دور برگشت لیگ برتر به هارمونی خوبی رسیده است تا جایی که خیلی ها می گویند، باشگاه استقلال اگر همین تیم را برای فصل آینده حفظ کند، باز هم مدعی قهرمانی خواهد شد.
این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان دیدار فوق العاده حساسی را برابر گل‌گهر خواهند داشت، گفت: سرمربی سیرجانی ها به دنبال شکسن طلسم نبردن تیم سابقش هست و همین امر بازی را جذاب می‌کند.
سرمربی استقلال خوزستان با خوش‌بینی نسبت به آینده آبی‌ها در مسیر صعود به لیگ برتر، از حضور هواداران این تیم نیز به عنوان یک اتفاق مثبت برای دستیابی به هدف خبر می‌دهد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تغییرات زیادی سرمربی در ترکیب این تیم گفت: ساپینتو برای بازی ندادن به برخی بازیکنان لجبازی می‌کند که همین امر به تیم لطمه زده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه از کادر فنی تا بازیکنان هیچ کدام تمرکز ندارند، گفت: بازیکنان استقلال مثل فصل گذشته بین شان همدلی وجود ندارد و همین امر یکی از عوامل خوب نتیجه نگرفتن تیم شده است.
کاپیتان استقلال ملاثانی حالا سمت جدیدی در این تیم گرفته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی شرایط را برای تیم ملی سخت کرد گفت: دربی ۹۹ به خاطر همین دلایل، کیفیت بالایی نخواهد داشت.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار با نساجی گفت: «ریکاردو ساپینتو» از بازیکنان استقلال شناخت خوبی پیدا کرده و با همین شناخت به ترکیب مورد علاقه‌اش رسیده است.
بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند
به احتمال زیاد ۲۴ بازیکن نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی فوتبال از میان همین ۲۷ بازیکنی که اکنون در اردوی اتریش حضور دارند انتخاب خواهند شد و اندک تغییراتی را می‌توان تا اعزام تیم ملی به جام جهانی در فهرست دعوت‌شدگان مشاهده کرد.
این کارت زرد عصبانیت و اعتراض شدید ریکاردو ساپنتو سرمربی استقلال و دیگر اعضای نیمکت این تیم را در پی داشت. به همین دلیل همرنگ به ساپینتو هم کارت زرد نشان داد.
تیم مهاجری همین حالا تیم پنجم جدول است و فقط سه امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و به اندازه استقلال پوئن جمع کرده. آن‌ها یک باخت عجیب خانگی به پیکان داده‌اند، اما استقلال و گل‌گهر پرستاره را متوقف کردند و مس کرمان و صنعت نفت را شکست دادند.
پیشکسوت فوتبال گفت: در دیدار استقلال برابر نفت مسجد سلیمان خط هافبک این تیم فوق العاده ضعیف بود و همین مسئله باعث شد آبی‌ها دو امتیاز را از دست بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ