اصفهان- مدیرعامل اتحادیه منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: مرتعداران این استان به دلیل بوروکراسی‌های اداری موجود، راغب به بیمه مراتع نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: در یک هفته گذشته تقریباً ۳۷ هزار تن کنجاله سویا به مرغداران تحویل شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف ال نود در خیابان افسریه و واژگونی کشنده تانکر در مرزداران خبر داد.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با ۵ شاکی روانه دادسرا شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
طلبه مضروب بلوار مرزداران گفت: کمتر شدن ارتباط روحانیت با عموم مردم، پیچیده شدن شرایط جامعه از جمله عواملی است که باعث می‌شود یک جوان با یک ذهنیتی دست به چنین اقدامی بزند. این بنده خدا در دادگاه پشیمان بود اما فشار رسانه‌ای او را به این سمت برد که به یک طلبه حمله کند.
اصفهان- مدیرعامل اتحادیه منابع طبیعی و آبخیزداری و مرتعداران استان اصفهان، کمبود نقدینگی را بزرگ‌ترین مشکل تعاونی‌های منابع طبیعی استان دانست.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری نوساز در محله مرزداران باید حداقل ۸ میلیارد تومان پرداخت کرد.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده مرزداران حداکثر ۲۹ میلیون تومان با رهن ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقی خبر داد که از پارکینگ های منازل شهرک نصر و مرزداران سرقت می‌کرد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز یکشنبه مصوبه خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران ابلاغ می‌شود که برای تنظیم بازار مرغ بسیار مؤثر و مفید است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: خرید تولید مازاد مرغداران که از حدود ۱۰ روز پیش از سوی اتحادیه سراسری مرغداران آغاز شده بود به علت بروز برخی مشکلات متوقف شد.
بر اساس مصوبات شورای قیمت گذاری مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ تنظیم بازار گوشت مرغ به اتحادیه مرغداران کشور واگذار شد.
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۱۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
اصفهان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از آغاز خرید مرغ گوشتی مازاد توسط اتحادیه مرغداران استان اصفهان از تاریخ جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ خبر داد.
مرحله دوم پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش، به دامداران و مرغداران آغاز شد.
زاهدان- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان را دیار مرزداران غیرتمند ایرانی دانست و گفت: سرباز فداکار ملت هستیم.
مدیران عامل اتحادیه‌های استانی مرغداران گوشتی  در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از عملکرد وزارت جهادکشاورزی از دولت درخواست کردند تا سامانه هوشمند معاملات مرغ و تأمین به موقع نهاده را راه اندازی کنند
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه می‌گوید در هفته‌های گذشته با کاهش تقاضای جامعه برای خرید مرغ، فعالان این صنعت با ضرر و زیان گسترده مواجه شده‌اند.
تولیدکنندگان گوشت مرغ خواستار بارگیری فوری نهاده های خریداری شده توسط تولیدکنندگان شده و هشدار دادند که در غیر این صورت تولید آسیب جدی خواهد دید.
تولیدکنندگان گوشت مرغ خواستار بارگیری فوری نهاده های خریداری شده توسط تولیدکنندگان شده و هشدار دادند که در غیر این صورت تولید آسیب جدی خواهد دید.
دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ