اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن دوم و پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، امروز (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که محمدرضا گرایی به مدال نقره رسید و محمدعلی گرایی و علیرضا مهمدی صاحب مدال طلا شدند.
دانیال سهرابی در وزنی که محمدرضا گرایی طلای جهان و المپیک را کسب کرده بود، قهرمان تورنمنت قرقیزستان شد.
محمدرضا گرایی با هدف بازپس گیری طلای مسابقات جهانی در سال 2023 تمرینات سنگین خود را دنبال می کند.
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، پس از شکست سنگین ۸ بر صفر مقابل اوتار ابولادزه از گرجستان و ناکامی در رسیدن به فینال وزن ۷۲ کیلوگرم، در دیدار رده بندی نیز به دلیل مصدومیت مقابل آنکیت گولیا از کشور هند کشتی نگرفت و از رسیدن به مدال برنز بازماند.
با انصراف محمدرضا گرایی از مبارزه رده‌بندی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جام رنکینگ‌دار مصر، تیم سه نفره ایران با دو مدال طلا به کار خود خاتمه داد.
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با شکست مقابل حریفی از گرجستان از رسیدن به فینال بازماند.
رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب- در حال برگزاری است.
تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت زاگرب با محمدعلی گرایی، ناصر علیزاده و امین کاویانی‌نژاد صاحب سه نشان طلا، نقره و برنز در روز اول رقابت‌ها شد.
مدال طلای وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب از آن محمدعلی گرایی شد و امین کاویانی‌نژاد هم به مدال برنز دست پیدا کرد.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
او پس از کسب مدال نقره با انتشار پستی بابت حمایت مردم از آن‌ها تشکر کرد و گفت: فقط این را می‌دانم که کلید در دست خداست.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
شوک شکست گرایی در فینال بلگراد؛ سومین طلای کاکو نقره شد! / تقدیم طلا به میزبان باهوش
نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
حاصل تلاش کشتی‌گیران فرنگی ایران در هشت وزن قهرمانی جهان، تنها یک فینالیست بوده است. گرایی با درخشش مجدد خود دومین فینال پیاپی را تجربه می‌کند. شکست ساروی مقابل الکسانیان ارمنی هم دوستداران کشتی را ناراحت کرد
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
فرنگی‌کار طلایی المپیک در این مرحله با جانی ختسوریانی از گرجستان سرشاخ شد که با نتیجه ۸ بر صفر برد و فینالیست شد.
رضا گرایی قهرمان المپیک با یک نمایش تماشایی پشت حریف کره‌ای را به تشک دوخت و راهی نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی فرنگی شد.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به فینال فردا (یکشنبه) در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
محمدرضا گرایی مرد طلایی ایران در کشتی فرنگی المپیک و قهرمانی جهان، پس از ماه‌ها استراحت ، در اولین رویداد رسمی باخت را تجربه کرد تا در وزن جدید به خودش بیاید. البته این باخت با توجه به قوانین تورنمنت قزاق‌ها، مانع صعودش به فینال نشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ