لیونل مسی فعلا به خداحافظی از تیم ملی کشورش فکر نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، آرزو دارد لیونل مسی بتواند در دوره بعدی جام جهانی نیز به میدان برود.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین که با این تیم عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را به خود اختصاص داد، به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.
با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد لیونل مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت و در یک مسابقه مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.
برای لیونل مسی، جام جهانی ۲۰۲۲ فراتر از یک رقابت ورزشی است که با موفقیت او به پایان رسیده است.
لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.
لیونل مسی شب گذشته به رویای دیرینه خود یعنی قهرمانی جهان رسید و روی دوش سرخیو آگوئرو جام را در دست گرفت. 36 سال قبل دیگو مارادونا روی دوش روبرتو سِخاس جشن قهرمانی گرفته بود.
شب گذشته سینماها در حالی میزبان علاقه‌مندانی بودند که بر پرده نقره‌ای به تماشای قهرمانی دراماتیک آرژانتین نشستند که مجموع عایدی سینماها از اکران اجام‌جهانی به یک میلیارد تومان هم نرسید!
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با فوق ستاره خود برابر فرانسه به پیروزی رسید و برای سومین بار در ادوار مختلف جام جهانی به مقام قهرمانی رسید. «لیونل مسی» هم به رویای خود رنگ تحقق بخشید.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با فوق ستاره خود برابر فرانسه به پیروزی رسید و برای سومین بار در ادوار مختلف جام جهانی به مقام قهرمانی رسید. «لیونل مسی» هم به رویای خود رنگ تحقق بخشید.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، در ساعات گذشته، استوری عجیبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
صعود تیم ملی فرانسه به فینال جام جهانی 2022 قطر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اروپایی داشت.
الکسیس مک آلیستر و پدرش، سرگذشت جالبی دارند؛ یکی با مارادونا جام جهانی را از دست داد و دیگری با مسی می خواهد آن را فتح کند.
کسی که پس از فینال جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را با جام قهرمانی روی دوش خود گرفت، حالا رویای این را دارد تا در قطر لیونل مسی را نیز با جام قهرمانی جهان روی دوش بگیرد.
رویای اصلی لیونل مسی فتح جام جهانی است اما شاید در کنار آن به برخی جوایز فردی نیز فکر می کند.
نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی سه شنبه شب با نبرد کرواسی و آرژانتین برگزار خواهد شد.
با حذف تیم ملی پرتغال، رویای فتح جام جهانی برای پنجمین دوره متوالی برای رونالدو به پایان رسید.
فیفا به صورت رسمی از توپ مراحل نیمه نهایی و فینال جام جهانی رونمایی کرد.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی بین دو تیم آرژانتین و هلند برگزار می‌شود.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، امید اصلی این تیم برای زنده ماندن رویای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است.
نیمار ستاره تیم ملی برزیل رویای بردن جام به خانه را دارد و می‌گوید در این رابطه با لیونل مسی شوخی هم کرده است.
روبرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی و شانس قهرمانی آلبی سلسته صحبت کرد. او به بازگشت احتمالی مسی به بارسا نیز واکنش مثبت نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ