نزاع و زد و خورد ساپینتو با ماموران انتظامی در حین ورود به رختکن پس از اخراج
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بودجه نظامی روسیه در سال گذشته میلادی 75 میلیارد دلار بوده و در سال 2023 میلادی این رقم 84 میلیارد دلار برآورد شده است. روسیه همچنین قصد دارد بین سال‌های 2022 تا 2025 میلادی، 600 میلیارد دلار برای ارتش و پلیس هزینه کند. جت جنگنده میگ 35 هم یکی از سلاح‌هایی است که با این بودجه ساخته شده است. میگ 35 دارای سیستم‌های دفاعی مختلفی است که امکان موفقیت‌آمیز بودن عملیات رزمی را افزایش می‌دهد.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
در این ویدئو قدرت مانور تانک روسی در نابود کردن هدف را مشاهده خواهیم کرد .
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
لحظاتی از پرواز فلر پراکنی اف ٣۵، یکی از گران‌ترین جنگنده‌های جهان را ببینید. منبع: خبرفوری
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
همسر شهید حمیدرضا الداغی، شهروندی که در دفاع از یک دختر جوان کشته شد در این ویدئو می‌گوید: کار همسرم بخاطر هیچ جناح و سیاستی نبوده. اون فیلم انقدر واضح است که هیچ حرف و حدیثی ندارد. حمید از دختری دفاع کرد که بی‌حجاب نبود و اون پسر هم مامور نبود و خودش هم بسیجی نیست. هیچکس نمیتونه این رو به هیچ موضوع دیگه‌ای بچسبونه. نه داخل و نه خارج.
جانشین فرمانده انتظامی تهران از دستگیری مامور قلابی و سارق خودرو در پایتخت خبر داد.
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
‌ ویدئویی از لحظه از پا درآوردن تیرانداز دبستان در شهر «نشویل» منتشر شده است. این ویدئو که توسط دوربین متصل به یک مامور پلیس ضبط شده است، از لحظه ورود ماموران پلیس به ساختمان مدرسه تا از پا درآمدن تیرانداز را فقط در طول حدود دو دقیقه نشان می‌دهد. صبح روز دوشنبه، در یک دبستان در شهر «نشویل» در ایالت «تنسی» آمریکا، یکی از دانش‌آموزان سابق این مدرسه اقدام به تیراندازی به سوی دانش‌آموزان و کارکنان دبستان کرد. در پی این تیراندازی، سه کودک و سه بزرگسال کشته و چند نفر نیز مجروح شدند.
باز بودن میکروفون مامور همراه جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا نحوه هدایت مرحله به مرحله او را فاش کرد. باتوجه به سابقه سردرگمی‌ها و راه پیدا نکردن‌های بایدن او اکنون برای برداشتن هر قدم هدایت می‌شود. راهنما: بله، قربان، پایین سطح شیب دار... و در سمت چپ، چند نفر از رهبران و اعضای اتحادیه‌های کارگری را داریم که صف کشیده اند. علامت شما همان آبی سمت چپ است. شما یک علامت آبی دارید. بایدن: من در علامت آبی خود خواهم ماند.
ویدیویی از بویینگ ۷۷۷X در آلاسکا برای انجام تست‌های مربوط به هوای سرد را ببینید.
رییسی گفت: وزیر کشور و وزیر اطلاعات را برای بررسی سریع و ریشه‌یابی موضوع مدارس مأمور کردم.
یک منبع آگاه دلیل شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی امشب در حوالی کرج را برگزاری مانور نیروهای بسیج اعلام کرد.
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
یوروفایتر تایفون یک جنگنده چند منظوره و چند ملیتی اروپایی است که از دو موتور، باله‌های کانارد و بال‌های سه گوش بهره می‌برد. تایفون به منظور برتری هوایی و توسط کنسرسیومی متشکل از چند شرکت اروپایی تولید می‌شود.
یوروفایتر تایفون یک جنگنده چند منظوره و چند ملیتی اروپایی است که از دو موتور، باله‌های کانارد و بال‌های سه گوش بهره می‌برد. تایفون به منظور برتری هوایی و توسط کنسرسیومی متشکل از چند شرکت اروپایی تولید می‌شود.
اسب‌های آبی علی رغم جثه بزرگشان به دلیل نداشتن قدرت مانور و خوی تهاجمی در برابر حیوان‌های درنده در موضع ضعف قرار دارند. به ویژه در برابر شیر‌ها که به شکل گله زندگی و برای شکار اقدام می‌کنند.
هواپیما‌های رادیو کنترلی طرفداران بسیاری در نقاط مختلف جهان دارند و به پرواز درآمدن‌شان نیز همواره جذابیت‌های ویزه خود را داشته است. در تصاویر زیر ایرباس ۳۸۰ کنترل از راه دور را می‌بینید که مانور جالبی دارد.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
شیخ محمد مامون القاسمی الحسینی رئیس مسجد جامع کبیر الجزایر از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد. پس از یک دوره سردی روابط بین فرانسه و الجزایر، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در میان بحران شدید انرژی در اروپا به الجزایر سفر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ