تصویری منتسب به محل زندگی اکبر طبری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف ادعای حمید رسایی، اکبر طبری هیچگاه به مرخصی طولانی مدت نرفته است.
برخلاف ادعای حمید رسایی، اکبر طبری هیچگاه به مرخصی طولانی مدت نرفته است.
اکبر طبری امروز وارد زندان اوین شد تا مجازات حبس دوازده‌ونیم ساله خود را متحمل شود.
قوه قضاییه می‌گوید اکبر طبری برای گذراندن دوازده سال و نیم حبس به زندان اوین بازگردانده شده است.
اکبر طبری امروز ۱۴ مردادماه وارد زندان اوین شد تا مجازات حبس ۱۲.۵ساله خود را متحمل شود.
مطابق رأی دیوان عالی کشور در مورد حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تأیید و ابرام قرار گرفت. همچنین دادنامه صادره در خصوص بزه پولشویی با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جریمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری نیز ابرام شد.
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، صرفا در بخش ارتشاء باید ۱۲.۵ سال حبس را تحمل کند.
شهریور ۱۳۹۹، سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که اکبر طبری به ۳۱ سال حبس تعزیری محکوم شده است. با تلاش وکلا و ارائه مستندات، دو مورد از اتهامات او نقض شد و حالا با گذشت کمتر از ۳ سال گفته می‌شود طبری با وثیقه سنگین از زندان خارج شده است.
مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه جدیدی درباره اکبر طبری صادر کرد.
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
این سؤال ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است که طبری چطور وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی را تامین کرده تا از زندان بیرون بیاید؟ آیا باز هم پای دوستان فداکار و ازخود گذشته وی در میان است؟
اولین بار علیرضا زاکانی، حامی سرسخت ابراهیم رئیسی در مناظره با مصطفی تاج‌زاده از اکبر طبری نام برد و اعلام کرد که «او همان فردی است که «بیچاره‌کننده دو رئیس قوه قضائیه» است.» و تاکید کرد که عزل او کافی نیست. طبری باید محاکمه شود. این حرف‌ها باعث شد که ردپای زاکانی در پرونده اکبر طبری نمایان شود.
از اکبر طبری، مهدی هاشمی، محمدعلی نجفی، شهرام جزایری و... چه خبر؟ این پرسشی است که مجری صدا و سیما در گفتگو با محمدی، رییس سازمان زندان‌ها با طرح آن باعث شکل‌گیری دامنه وسیعی از حاشیه‌ها در فضای عمومی جامعه شد. رییس سازمان زندان‌ها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ‌کدام الان به واسطه مرخصی طویل‌المدت خارج از زندان نیستند.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: طبری نه عفو خورده، نه مرخصی رفته و نه الان در زندان است. مهدی هاشمی هم آزاد شده است.
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اعلام کرد که اکبر طبری درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در واکنش به برخی خبرها مبنی بر آزادی و یا مرخصی «اکبر طبری» از زندان اعلام کرد که نامبرده درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.
بعد از ارجاع پرونده اکبر طبری از دیوان عالی کشور به شعبه هم عرض، این پرونده مجددا رسیدگی و دادگاه، میزان قرار وثیقه قبلی که ۱۰۰ میلیارد تومان بود را افزایش و به ۳۰۰ میلیارد تومان تغییر داده است.
مرکز رسانه قوه قضاییه آزادی اکبر طبری با وثیقه را تکذیب کرد.
خبر آزادی اکبری طبری از سوی قوه قضاییه تکذیب شد.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: اکبر طبری هم‌اکنون در زندان و در حال طی دوران محکومیش است.
سخنگوی دستگاه قضا در خصوص آخرین وضعیت برگزاری دادگاه اکبر طبری توضیح داد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای دو مورد اعاده‌ای که در پرونده اکبر طبری پذیرفته شده بود در تاریخ ۱۸ مهر وقت نظارت تعیین و ۲۶ مهر ماه وقت رسیدگی تعیین شده است
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران رسانه های داخلی برگزار شد که در آن به موضوعات گوناگونی از قبیل آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، مالکیت جزایر سه‌گانه، پرونده مهدی تاج و... پرداخته شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران رسانه های داخلی برگزار شد که در آن به موضوعات گوناگونی از قبیل آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، مالکیت جزایر سه‌گانه، پرونده مهدی تاج و... پرداخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ