مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دستور ویژه‌ای برای بررسی وضعیت و ابعاد آسیب‌های وارده به بازنشستگان خوی و تهیه اقلام مورد نیاز صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر می‌خواهید ماست میوه‌ای شما کم کالری باشد می‌توانید از شیرین کننده در ترکیب آن استفاده نکنید و این که مقدار کمی عسل، شیره افرا یا استویا به آن بیفزایید.
بورک پفی ترکیه یکی از محبوب‌ترین انواع بورک در دنیاست. بورک پفی ترکیه شباهت زیادی به پیراشکی دارد و با ذائقه ایرانی همخوانی خوبی دارد. در ترکیه غذای بورک پفی را همراه با سوپ اوزگلین سرو می‌کنند، ولی شما می‌توانید غذای بروک پفی را به تنهایی هم سرو کنید.
بارسلونا از عبدالصمد ازلزولی (عبده) درخواست کرده تا فردا برای تیم زیر 23 ساله های مراکش به میدان نرود و حتی الامکان اردو را ترک کند.
ترشی هفت میوه شمالی یا ترشک هفت میوه از میوه‌های خشک به همراه رب انار تهیه می‌شود که یکی از میان وعده‌های بسیار خوشمزه و پر طرفدار است.
در تمام دستور تهیه‌های زیر از تخم مرغ استفاده شده است در صورتی که به تخم مرغ حساسیت دارید می‌توانید به اندازه تخم مرغ از پوره کلم یا لبو یا آب مرغ استفاده کنید. البته اضافه کردن تخم مرغ به ترکیب سوسیس باعث می‌شود که طعم بهتری پیدا کنند و شکلشان را بهتر حفظ نمایند.
نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که امیدوار است پس از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، روابط با آنکارا عادی شود.
اگر به دنبال دستور پخت سوپی خوشمزه و سبک برای سفره‌های افطاری خود هستید، سوپ ترکی «ازو گلین» پیشنهاد ما برای شماست.
سیاست خارجی مناسب به کارآمدی سیاست‌های اتخاذ شده در بازار ارز و پول و بهبود انتظارات تورمی کمک می‌کند و نمی‌توان این امر را نادیده گرفت؛ ضمن اینکه در مهار تورم نیز به سیاست پولی و مالی مناسب نیاز داریم و در این باره ضروری است، تأمین مالی دولت غیرتورمی باشد.
ما دستور پخت سوپی خوشمزه و ساده را به تفصیل برای تازه عروس‌هایی که در انتخاب غذا مشکل دارند، آورده‌ایم.
استان‌های آسیب دیده آدانا، آدیامان، دیاربکر، غازیانتپ، قهرمان مرعش، کیلیس، مالاتیا، عثمانیه، هاتای و سانلیورفا براساس این دستور العمل در وضعیت اضطراری به سر می‌برند.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
رئیس جمهور الجزایر دستور اعزام تیم امدادرسانی به ترکیه جهت کمک به آسیب دیدگان زلزله شدید در جنوب این کشور را صادر کرد.
دفتر ریاست جمهوری کره‌ جنوبی امروز اعلام کرد که «یون سوک یول» دستور ارائه کمک به زلزله‌زدگان ایران و ترکیه را صادر کرده است.
با تصمیم ریکاردو ساپینتو تمرین امروز تیم استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
نخست‌وزیر عراق دستور استقرار فوری نیروهای ارتش عراق در مرزهای مشترک با ایران و ترکیه را صادر کرد.
سردار آزمون شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ایران مقابل ولز دارد.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی خیابان استقلال استانبول و شهر «مرسین» از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی مرسین و خیابان استقلال استانبول از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
یک منبع وابسته به مخالفان سوری از دستور ارتش ترکیه به هیئت تحریر الشام برای عقب نشینی از عفرین در حومه شمال غربی حلب خبر داد.
خورش بیج بیج یکی از غذاهای سنتی استان مازندران است که دستور پخت ساده‌ای دارد و از ترکیب گوشت چرخ کرده با گوجه، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.
ورش قیمه را بر دو نوع خورش قیمه سیب زمینی و خورش قیمه بادنجان طبخ می‌کنند. لغت‌نامه‌ی دهخدا قیمه را که یک کلمه‌ی ترکی است به گوشت ریز ریز شده یا چرخ کرده تعبیر می‌کند و خورشت قیمه را خورشتی می‌نامد که با این نوع گوشت تهیه شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ