حمید مطهری تصمیم گرفته تا تیمش را با چهار تغییر نسبت به دیدار سپاهان روانه میدان کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گفته می‌شود رحمتی هنوز مدرک A آسیا ندارد و به همین خاطر نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی حضور داشته باشد. نساجی با قهرمانی در فصل گذشته جام حذفی ایران، یکی از چهار سهمیه باشگاهی فوتبال ایران در آسیا شده
سرمربی استقلال گفت که پیروزی برابر نساجی با چهار گل یک نتیجه منصفانه بوده و آنها با دومین حضور در یک فینال، عملکرد فوق العاده ای داشته اند.
گل چهارم استقلال به نساجی در دقیقه ۸۹ توسط محمد محبی را ببینید.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
پرسپولیس تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر موفق شد نساجی قائمشهر را در ورزشگاه وطنی با چهار گل از پیش رو بردارد و هشتمین جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر ببرد.
پرسپولیس تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر موفق شد نساجی قائمشهر را در ورزشگاه وطنی با چهار گل از پیش رو بردارد و هشتمین جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر ببرد.
نساجی در مجموع چهار مسابقه‌ای که در لیگ برتر از پرسپولیس میزبانی کرده، فقط یکی را باخته. مازنی‌ها در این فصل هم به پشتوانه هوادارانشان در خانه نتایج خوبی گرفته و چهار تا از پنج برد فصلشان را در قائمشهر کسب کرده‌اند. تیمی که شروع خوبی هم در این فصل داشت.
کارلوس هرناندز اولین یازده بازیکن منتخب خود را برای مصاف با آلومینیوم اراک مشخص کرد.
دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری تیم شمالی در ضربات پنالتی همراه شد.
ملوان برای دیدار امروز برابر نساجی، با چهار تغییر در میدان حاضر خواهد شد.
نساجی با ترکیبی نام آشنا رودرروی پرسپولیس قرار می‌گیرد.
محمد عباس زاده به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با نساجی، دیدار مقابل استقلال را از دست داد.
سرمربی نساجی می گوید من کلا آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته ام. چون اعتقاد دارم چهار تا چشم بهتر از دو تا چشم است.
فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی، گل‌گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند
استقلال توانست در یک بازی کاملا برتر که فرصت های پرتعدادی را خلق کرد، از سد نساجی گذشته و قهرمانی سوپرجام را از آن خود کند.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیمش در چهار هفته گذشته قربانی نا داوری‌ها شده و باعث از دست دادن امتیازهای زیادی مقابل حریفان شده است.
هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان میگوید شکست تلخ مقابل نساجی را فراموش کرده اند و برای جبران آن نتیجه روبروی گل گهر قرار می گیرند.
عصر امروز و در ورزشگاه وطنی، نساجی مازندران موفق شد با چهار گل از سد نفت مسجدسلیمان بگذرد و موقتا به رتبه پنجم صعود کند.
در اولین بازی از شروع مجدد رقابت های لیگ نساجی با ارائه یک بازی هماهنگ موفق شد با نتیجه ای دور از انتظار شاگردان رضا مهاجری را شکست دهد.
ساری- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، گفت: اشتباهات داوری در چهار بازی شروع فصل جدید لیگ بیست و دوم به ضرر تیم بوده و باعث از دست دادن امتیاز و فشار هواداران به تیمش شده است.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: اشتباهات داوری در چهار بازی شروع فصل جدید لیگ بیست و دوم به ضرر تیم بوده و باعث از دست دادن امتیاز و فشار هواداران به تیمش شده است.
دیدار فردای نساجی و مس، تکرار فینال جنجالی جام حذفی در فصل گذشته است.
اسلامی که سال گذشته با هفت گل بهترین گلزن نساجی بود و چهار پنالتی گرفت، و تبحرش در این زمینه را به رخ دیگران کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ