عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید در اقتصاد هم مانند بخش نظامی‌، قدرتمند شویم و برای این مهم لازم است از مزایا و ظرفیت‌های کشور در جهت خلق و افزایش جدی ثروت بهره ببریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آلمانی در گزارشی نوشت که اوکراین برای به حرکت درآوردن تانک‌های غربی و ژنراتورهای دیزلی، از نفت پالایش‌شدهِ روسیه استفاده می‌کند!
کارشناس فوتبال ایران نسبت به چرخه تکراری مربیان لیگ برتری در باشگاه‌های مختلف اعتراض کرد و گفت: نقش دلالان در نفوذ به مدیران دولتی کاملا آشکار است.
سیاست خارجی مناسب به کارآمدی سیاست‌های اتخاذ شده در بازار ارز و پول و بهبود انتظارات تورمی کمک می‌کند و نمی‌توان این امر را نادیده گرفت؛ ضمن اینکه در مهار تورم نیز به سیاست پولی و مالی مناسب نیاز داریم و در این باره ضروری است، تأمین مالی دولت غیرتورمی باشد.
عادت ماهانه اثرات بسیاری بر تمام حالات روحی و شرایط جسمی دارد. نوسانات خلقی، احساس افسردگی و درد‌های مختلف بدن، همه ناشی از چرخه قاعدگی می‌تواند باشد. اما چیزی که تقریبا اکثریت خانم‌ها در این دوره تجربه‌اش می‌کنند، تاثیرات بالقوه آن بر پوست است.
«پارک جین»، وزیر امور خارجه کره‌جنوبی، روز دوشنبه در کنفرانسی خبری با اعلام این پیشنهاد گفت: «همکاری بین کره‌جنوبی و ژاپن بسیار مهم است. ما دیگر نباید از بن‌بست روابط کره‌جنوبی و ژاپن غافل شویم و باید به چرخه معیوب برای منافع ملی خود پایان دهیم.» در توکیو، اما «یوشیماسا هایاشی»، وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که ژاپن از پیشنهاد کره‌جنوبی «قدردانی» می‌کند و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد «بر اساس این فرض نیست که شرکت‌های ژاپنی به این صندوق کمک خواهند کرد.»
دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی کشتی گفت: چرخه انتخابی تیم ملی به کشتی‌گیر فرصتی می دهد تا حق خود را در میدان بگیرد.
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 28 لغایت 30 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی برای سال 2023 از چهارشنبه در تهران استارت می خورد.
مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان معتقد است اجرای دقیق و عادلانه چرخه انتخابی می‌تواند بر خلاف گذشته، تردیدها و ابهامات کشتی گیران را برطرف کند.
مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان معتقد است اجرای دقیق و عادلانه چرخه انتخابی می‌تواند بر خلاف گذشته، تردیدها و ابهامات کشتی گیران را برطرف کند.
درست بیخ گوش ما عربستان، کریستیانو رونالدو را با آن اسم و رسم به کشورش می‌کشاند و کلی اعتبار، درآمد و پیشرفت را آورده این اقدام می‌بیند. فوتبال در آنجا هم با پول دولت اداره می‌شود، اما اگر سالانه ۲۰۰ میلیون یورو هم به رونالدو می‌دهند، حساب‌وکتاب چگونگی پرداخت را می‌کنند. اینجا، اما مدیر می‌آید به اندازه یک مسی به بازیکن درجه چندمی پول می‌دهد، می‌رود و نفر بعدی در‌های جدیدی از سوء‌مدیریت را نشان می‌دهد و این چرخه معیوب همچنان ادامه دارد.
طبق مصوبات کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، چرخه انتخابی این تیم برای رویدادهای سال جدید میلادی با برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور آغاز خواهد شد.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با شناختی که از رنگرز داریم این انتظار می رفت که عدالت را را رعایت کند و چرخه انتخابی تیم ملی را به بهترین نحو ممکن برگزار کند و برای تیم ملی کشتی فرنگی آینده نگری کند.
مدال آوران طلایی کشتی فرنگی قهرمانی کشور گام اول را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در سال 2023 محکم برداشتند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از تغییر و تحولات مدیریتی سعی دارد با اجرای دقیق و عادلانه چرخه انتخابی، تکلیف ملی‌پوشان اصلی را در سه ماه ابتدایی سال آینده مشخص کند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از تغییر و تحولات مدیریتی سعی دارد با اجرای دقیق و عادلانه چرخه انتخابی، تکلیف ملی‌پوشان اصلی را در سه ماه ابتدایی سال آینده مشخص کند.
این منطق قادر است چرخۀ خشونت در یک جامعه را تا نهایت خونبارش پیش ببرد، زیرا در گام بعدی به فرض گفته خواهد شد، او می‌کُشد پس من هم می‌کشم، او شکنجه می‌دهد، پس من هم شکنجه می‌دهم، او زور می‌گوید پس من هم زور می‌گویم، مگر من چه کم از او دارم!
در حالی در اعتراضات اخیر، توهین ها و فحاشی ها در محیط دانشگاه ها همگان را غافلگیر کرده که بررسی عوامل موثر بر توهین ها نمایانگر اثرگذاری کنشگران داخل و خارج از دانشگاه بر اعتراضات دانشجویی دارد.
در حالی در اعتراضات اخیر، توهین ها و فحاشی ها در محیط دانشگاه ها همگان را غافلگیر کرده که بررسی عوامل موثر بر توهین ها نمایانگر اثرگذاری کنشگران داخل و خارج از دانشگاه بر اعتراضات دانشجویی دارد.
اگر عقلای نظام به میدان نیایند و باورِ «معترضان دشمن هستند و باید با آن‌ها با شدید‌ترین شکل ممکن برخورد شود» ملاک عمل قرار گیرد، آنگاه چرخه خشونت که امروز به ویژه در کرج شاهدش بودیم، گسترده‌تر و غیر قابل مهارتر می‌شود
«حسین علایی» استاد مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران با اشاره به ابرچالش‌های موجود در کشور که سبب نارضایتی و اعتراض مردم شده، گفت: مجموعه این موارد سبب شده اوضاع ایران در یک چرخه معیوب و حلقه باطل قرار گیرد اما در چنین شرایطی باید اقداماتی انجام داد تا سیستم وارد چرخه مطلوب شود.
ساری- فصل شالیکوبی در مازندران به روزهای آخر و پایانی رسید و با این حال حکایت و دغدغه کشاورزان همچنان باقی و انبارها با محصول دپو پر شده است و وعده های هرساله مسئولان هم راهگشا نیست.
معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.
با صدور حکم رسمی مدیریت عاملی علی رستمی در شرکت ملی صنایع مس ، حاشیه ها در سومین شرکت بزرگ بازار سهام با حدود 300 همت مارکت به پایان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ