اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه جدیدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم پیشین منچسترسیتی و اینترمیلان در فضای مجازی منتشر شد.
امضا کنندگان این نامه از بایدن خواستند تا در قبال جمهوری اسلامی سختگیرانه‌تر رفتار کند.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار رسیدگی به «اظهارات کذب و افتراهای حسن رحیم‌ پور ازغدی» شد.
حمید، شهره را به پلیس لو داد؛ به‌اصطلاح خودشان فروخت. این متهم در بازجویی‌ها برای انتقام‌جویی از زن ۳۸ ساله، نامش را به پلیس داد. از چندی پیش پلیس غرب پایتخت، با شکایت‌های قطاروار سرقت‌های سریالی، مواجه شد. تحقیقات پلیسی کلید خورد. در بررسی‌های صورت گرفته و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، تصویر سارق شناسایی شد. زمانی که تصویر متهم جوان با تصاویر آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده شد، هویت او شناسایی شد.
مالک شریعتی نماینده مجلس بخش های کوتاهی از نامه مرحوم آیت الله ری شهری به حسن روحانی رئیس جمهوری سابق را منتشر کرده است.
شش تن از وزرای سابق آموزش و پرورش روز گذشته در نامه مشترکی خطاب به سران سه قوه درباره اجرای طرح مولدسازی در فضا‌های آموزشی و پرورشی هشدار دادند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از اعلام برنامه برای تیم ملی انصراف داد .
سند جدید منتشر شده که نامه انریکز نگریرا، نایب رییس سابق کمیته داوران، به باشگاه بارسلوناست باعث شده که پای خوان لاپورتا به صورت جدی در این مسئله باز شود.
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد دست اندرکاران برنامه فوتبال برتر اجازه حضورش در این برنامه را نداده‌اند.
نماینده سابق مجلس و فرزند شهید مطهری در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: استفاده از مجازاتی با عنوان «پژوهش درباره آثار شهید مطهری» برای محکومان اخیر می‌تواند اثرات منفی برای شخص محکوم و جامعه به همراه داشته باشد.
مربی اسپانیایی سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که بعد از جدایی از این تیم هنوز نتوانسته ایران را ترک کند، از سفارتخانه به دلیل عدم همکاری برای حل مشکلش گلایه کرد.
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
پیروز حناچی، شهردار سابق تهران گفت:معتقدم نباید مسائل کارشناسی را کنار بگذاریم چون تیم قبلی این موضوع را تعقیب می‌کرد. دوستان راضی هستند موتور دوچرخه بنزینی در خطوط دوچرخه حرکت کند اما مسیر دوچرخه را تعقیب نکنند درحالی‌که در دنیا شهرهای معتبر برای توسعه مسیر پیاده و دوچرخه با همدیگر رقابت می‌کنند.
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
نفتی‌های آبادان قصد دارند برای جذب دو بازیکن استقلال نامه‌ای به این باشگاه ارسال کنند.
در ساعات گذشته در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری با عنوان و موضوع پاسخ حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق به توئیت اخیر صادق زیباکلام منتشر شده است.
در ساعات گذشته در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری با عنوان و موضوع پاسخ حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق به توئیت اخیر صادق زیباکلام منتشر شده است.
یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام‌‌ حسن روحانی، با تکذیب نامه رئیس‌جمهور سابق به آیت‌الله محقق داماد گفت: هدف از این تحرکات و عملیات‌های روانی پیش‌پا افتاده، انحراف افکار عمومی از واقعه‌ی دردناکی است که جان عزیز دختر ایران، مهسا (ژینا) امینی را گرفت و وطن را به سوگ نشاند.
دفتر تحکیم وحدت در نامه ای خطاب به معاونان سابق ریاست جمهوری، نوشت: امید است برای اولین بار در جمع دانشجویان حاضر شوید و ضمن پاسخگویی در خصوص عملکرد خود، در دادگاه افکار عمومی شرکت کنید.
دفتر تحکیم وحدت در نامه ای خطاب به معاونان سابق ریاست جمهوری، نوشت: امید است برای اولین بار در جمع دانشجویان حاضر شوید و ضمن پاسخگویی در خصوص عملکرد خود، در دادگاه افکار عمومی شرکت کنید.
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.
این مقامات سابق رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار ادعاهای ضد ایرانی، درباره آزاد شدن پول‌های مسدود شده ایران در نتیجه توافق احیا شده ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که این وجوه برای صدور تروریسم و بی‌ثباتی در منطقه و فراتر از آن استفاده خواهد شد.
مدیران اسبق استقلال با انتشار نامه ای، هزار امتیازی شدن امیر قلعه نویی را به او تبریک گفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ