کمیسیون تلفیق بودجه مجلس پس از پایان فرصت حدود دو هفته‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در کمیسیون‌های تخصصی، رسیدگی به این لایحه را پیش از ظهر امروز از سر گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادستان تهران مشغول رسیدگی به پرونده واگذاری خودروهای شاسی بلند شده و تصمیمات لازم اتخاذ شده و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادستان تهران مشغول رسیدگی به پرونده واگذاری خودرو‌های شاسی بلند شده و تصمیمات لازم اتخاذ شد و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.
در ابتدای جلسه دادگاه قاضی غیاثی گفت: در وقت مقرر دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده است. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آنها در دادگاه حاضر هستند.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: موضوع ادعای علیرضا بیگی درباره واگذاری خودرو در حال رسیدگی است؛ نیاز است استعلاماتی از مراجع ذیربط گرفته شود پس از این کار پرونده تکمیل شده است.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق فردا، خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس جزئیات طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را تشریح کرد و گفت: این طرح در اولویت رسیدگی در میان طرح‌های دو فوریتی مجلس قرار دارد.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان آخرین جزییات پرونده کلانتری ۱۶ زاهدان در رابطه با حوادث روز جمعه هشتم مهر امسال زاهدان را تشریح کرد.
کمیسیون تلفیق بودجه مجلس پس از پایان فرصت حدود دو هفته‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در کمیسیون‌های تخصصی، رسیدگی به این لایحه را پیش از ظهر امروز از سر گرفت.
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.
چمران درباره فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر گفت: اعلام شده که این موضوع رسیدگی شود. ما هم رسیدگی خواهیم کرد و گفته‌ایم که فیش را بیاورند تا جزئیات را بررسی کنیم تا متوجه شویم چگونه به این مبلغ رسیده و چه میزان از آن معوقه بوده است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ دوم بهمن ماه در صحن مجلس به رأی گذاشته می‌شود و رسیدگی به جزئیات آن در صحن مجلس در ۱۳ اسفند آغاز خواهد شد.
باشگاه استقلال قرار است به مساله دو بازیکن آبی‌پوش در کمیته انضباطی باشگاه رسیدگی کند و جرایمی را نیز برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت.
جلسه سوم رسیدگی به پرونده‌ عاملان شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان در کرج، برگزار شد و در آن جزییات تکان‌دهنده از نحوه به شهادت رساندن این بسیجی مطرح شد. منبع: نورنیوز
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان به شهادت رساندن شهید روح الله عجمیان با ادامه قرائت دفاعیات متهمان برگزار شد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان بسیجی البرز روز پنجشنبه برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال‌جاری با گزارش یک نزاع خیابانی در پارک شقایق تهران آغاز شد. با حضور مأموران مشخص شد که مرد جوانی از ناحیه کتف و چشم چپ دچار صدمات جدی شده است که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد. چند روز پس از بستری شدن وی در بیمارستان پزشکان اعلام کردند که باید چشم صدمه دیده تخلیه شود در غیر اینصورت چشم دیگرش را هم از دست خواهد داد.
تولیدکنندگان صنایع سلولزی بهداشتی در طوماری به رؤسای سه قوه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواهان رسیدگی به مشکلات خود از جمله قیمت گذاری تثبیتی شدند.
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در دستورکار هفته جاری مجلس است.
در حالی که دادگاه رسیدگی به تخلف نیمار، ستاره سابق بارسلونا، در جریان پیوستن به این باشگاه ادامه دارد، حالا جزئیات جالبی هم مطرح شده است.
دادگاه رسیدگی به پرونده در 2 جلسه در 10 و 11 مرداد برگزار و اظهارات اولیای دم پرونده و دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها استماع شد.
مرکز رسانه قوه قضائیه در واکنش به گزارش سوخته اینترنشنال شبکه سعودی ضد ایرانی از یک پرونده قضایی، روند رسیدگی به این پرونده را بازخوانی و اعلام کرد که جزئیات آن پیش از این منتشر شده بود.
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ