ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: موضوع ادعای علیرضا بیگی درباره واگذاری خودرو در حال رسیدگی است؛ نیاز است استعلاماتی از مراجع ذیربط گرفته شود پس از این کار پرونده تکمیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکلای توماج صالحی توضیحات جدید درباره روند پرونده وی ارائه داد.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: موضوع اتهامی نیلوفر حامدی و الهه محمدی ارتباطی با تهیه گزارش از مرگ خانم مهسا امینی و حرفه خبرنگاری آنها ندارد.
مطابق رأی دیوان عالی کشور در مورد حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تأیید و ابرام قرار گرفت. همچنین دادنامه صادره در خصوص بزه پولشویی با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جریمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری نیز ابرام شد.
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، صرفا در بخش ارتشاء باید ۱۲.۵ سال حبس را تحمل کند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادستان تهران مشغول رسیدگی به پرونده واگذاری خودروهای شاسی بلند شده و تصمیمات لازم اتخاذ شده و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.
توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده شکایت روحانی از رحیم پور ازغدی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده شکایت روحانی از رحیم پور ازغدی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ستایشی سخنگوی رئیس دستگاه قضا گفت: حق دسترسی حمید نوری به وکلای خود بسیار محدود شده است.
جزئیات پرونده جنایت محله خانه اصفهان از سوی مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام شد.
جزئیات پرونده جنایت محله خانه اصفهان از سوی مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام شد.
بهنام تیرافکن، دادستان شهرستان دهلران در ار‌تباط با جزئیات پرونده این متهمان اظهار کرد: این چهار متهم بعد از اعلام عفو اخیر مبادرت به اخلال در نظم عمومی و تیراندازی و اخافه مردم کرده‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در مورد پرونده تعرض به ۱۵ نوجوان در یکی از تیم‌های پایه مشهد گفت: «امروز شکایت رسمی در دادستانی مشهد ثبت شد.» او ادعا کرد هیات فوتبال از روز اول در جریان ماجرا بوده ولی ابتدا می‌خواسته با صلح و صفا و سپس با تهدید خانواده‌ها ماجرا را حل کند!
وکیل روژین یوسف‌زاده گفت: در حال حاضر ما پیگیر هستیم تا ببینیم از طریق دادگاه تجدیدنظر می‌توانیم کاری کنیم که وثیقه را بپذیرند و پیش از قطعیت حکمش بیرون بیاید یا نه. در ابتدا امیدوار هستیم که در مرحله تجدیدنظر وثیقه را بپذیرند و خانم یوسف‌زاده تا قبل از قطعیت حکمش از زندان بیرون بیاید.
خبرگزاری تسنیم، شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر فیلمی تحت عنوان «اعتراف» ۵ ورزشکار به «قصد بمب‌گذاری در شیراز» منتشر کرد. فیلمی که متهمانی جوان را با لباس زندان، چشم‌بند و دستبند و بدون ذکر نام خانوادگی‌شان نشان می‌داد. اما همان اسامی کافی بود تا مشخص شود که ۵ ورزشکار شیرازی در بند، دنا شیبانی، اشراق نجف‌آبادی، محمد خیوه، حسام موسوی و امیرارسلان مهدوی هستند که پیش از این نام‌شان در فضای مجازی شنیده شده و حالا «متهم به اقدام به بمب‌گذاری» هستند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازداشت فردی خبر داده است که با ادعای حل و فصل پرونده بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر از افراد سکه می‌گرفت. وی افزود: این فرد که جوان ۲۸ ساله است با این ادعا که در مرجع قضایی و نیروی انتظامی نفوذ دارد و می‌تواند، جریان پرونده را به نفع افراد تغییر دهد، تقاضای سکه می‌کرد.
دستور کار دادگاه داوری ورزش درباره این پرونده چندی پیش، برای باشگاه پرسپولیس ارسال شد.
مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس گفت: پرونده پرسپولیس با رادوشویچ با سه داور بررسی می‌شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات است؛ اتهامات کسانی که در این پرونده دستگیر شدند؛ اجتماع و تبانی و اقدام علیه امنیت کشور و جاسوسی بوده است.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه استقلال خواهی و مقابله با غرب زدگی، فروخته شدن عزت ملی در برابر غرب و آمریکا از جمله اهداف ملت ایران در سده اخیر بوده است، گفت: این موضوع همچنان دنبال می شود.
وکیل خانواده مهسا امینی گفت: مهسا امینی به بیماری تیروئید هم مبتلا بوده است. خانم مهسا امینی ۲۲ سال سن داشت و با توجه به وضعیت آب و هوایی غرب کشور که کوهستانی است و به علت باران‌های سیل آسا در آب‌های آنجا به دلیل کمبود ماده لیون، مانند اکثر همشهری‌های خود به بیماری تیروئید مبتلا بوده و، اما این بیماری هم هیچ تاثیری در حادثه‌ای که برای او به وجود آمده نداشته است. زیرا به دلیل نتایج آزمایش سالیانه مهسا امینی که توسط پزشک متخصص او انجام می‌شد، صراحتا اعلام شده که نیازی به تهیه قرص بیماری تیروئید نیست و حتی نیازی به تغییر دوز مصرف آن قرص‌ها هم ندارد.
سخنگوی قوه قضائیه در مورد بازداشت یکی از منصوبان یکی از وزرای دولت گفت: متاسفانه برای فرد مورد نظر به اتهام ارتشاء به همراه فرد دیگری قرار بازداشت موقت صادر شده است و در زندان هستند و مجموعا ۳ نفر در این پرونده بازداشت شده‌اند.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
معاون قضایی قوه قضائیه با اشاره به پرونده های قتل در سال جاری گفت: در تعداد قابل توجهی از این پرونده ها قاتل و مقتول همدیگر را نمی‌شناختند و اختلافات قبلی در میان آنها وجود نداشت.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک تبعه افغانستانی به نام صمد سلیمانی در ۱۶ مرداد اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خودشان و ۴ تبعه ایرانی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ