سازمان هواشناسی اعلام کرد:امشب و فردا اوج فعالیت سامانه بارشی در کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی امشب یا فردا شب اعلام می شود.
جلسه کمیته داوران برای انتخاب داور دربی پایتخت هنوز برگزار نشده و زمان دقیق آن مشخص نیست.
امید عالیشاه می‌گوید آنها امشب جشن قهرمانی را برگزار می‌کنند و از فردا به فکر جام حذفی خواهند بود.
بارسلونا نه فردا که همین امشب نیز می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
کارلو آنچلوتی جشن قهرمانی کوپا دل ری را حق بازیکنانش عنوان کرد و گفت از فردا به سیتی فکر خواهند کرد.
پیش بینی می شود امشب یا حداکثر فردا لیست تیم ملی به خاطر بازی با روسیه و کنیا اعلام شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
بارش برف در کوهرنگ امشب و فردا نیز با شدت ادامه خواهد داشت. ارتفاع برف در کوهرنگ به ۲/۵ متر رسیده است!
فعالیت سینما‌ها برای امروز و امشب (چهارشنبه) به مانند ایام دیگر، تا ساعت ۲۴ خواهد بود.
پرتاب برف به سوی بازیکنان و شعارهای تند علیه آنها، کابوس امشب یحیی گل‌محمدی را تکمیل کرد.
به دلیل شرایط جوی که در ترکیه وجود دارد امشب این پیکرها به ارزروم خواهد رسید و فردا صبح این پیکرها به مرز بازرگان انتقال داده خواهد شد. با پیگیری‌های صورت گرفته پیکرها را در مرز بازرگان تحویل خواهیم گرفت و خانواده این عزیزان برای شناسایی حضور خواهند داشت و سپس به استان‌های خود انتقال داده خواهد شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اوایل امشب تا صبح فردا جمعه ۱۴ بهمن، در مرکز، نیمه شمالی و نیمه جنوبی استان تهران بارش برف و باران پیش بینی شده است و به طور کلی فردا شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.
آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن) صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۴ بهمن) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پدیده‌ها و مخاطرات جوی مورد انتظار از این سامانه شامل بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در ارتفاعات و دامنه‌ها پدیده بهمن و کولاک برف می‌شود.
حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر کاهش دما در استان تهران گفت: این کاهش دما از امشب جمعه ۱۶ دی ماه آغاز شده و تا فردا شنبه ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران امشب در مناطق جنوب و غرب استان آغاز و فردا پنجشنبه در سراسر اصفهان فراگیر می‌شود.
تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان امشب و فردا در اولین بازی خود در مسابقات باشگاههای غرب آسیا به میدان می روند.
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور نماند! برزیل در نیم‌ ساعت کار آخرین بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد.
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور باقی نماند!! برزیل در نیم‌ساعت کار آخربن بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.
پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.
سهامداران پرسپولیس برای بازگشایی نماد تا ساعت ۲۴ امشب منتظر بمانند و اگر فردا نماد پرسپولیس در بورس بازگشایی نشد، شنبه این بازگشایی انجام خواهد شد.
مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران گفت: حداقل ۸۰ درصد از تولید سالیانه خودرو شاهین از طریق بورس کالای ایران عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ