رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم ویژه یوم الله ۱۲ بهمن امسال در حرم مطهر امام خمینی (ره) از ساعت ٩ صبح برگزار می‌شود و سخنران این مراسم رئیس مجلس خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته‌ای که گذشت، جزئیات حکم صادرشده برای آزاده صمدی واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. تصویری از آزاده صمدی با کلاهی بر سر در مراسم خاک‌سپاری یک کارگردان تئاتر موجب شد تا با عنوان «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق در معرض انظار عمومی قراردادن وضعیت و حالت بی‌حجاب خود و نهایتا انتشاریافتن آن تصویر در فضای مجازی» برای او پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شود.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
سردار هادیان فررئیس پلیس راهور فراجا گفت: تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال از پل واوان به سمت حرم مطهر از ساعت ۲۳ امشب ممنوع خواهد شد.
اصفهان-مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مراسم وداع با پیکر شهید اکبر مهری پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه در حسینیه انصار الحسین (ع) دِهنو برگزار می‌شود.
مجلس ترحیم آن مرحومه، ساعت ۱۶ تا ۱۷ همان روز در مسجد فاطمیه برقرار خواهد بود.
مشهد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جزئیات مراسم روز قدس در مشهد و سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی را تشریح کرد.
پیکر این مرحوم امروز از ساعت ۱۰ صبح از مقبل منزل پدری‌اش واقع در انتهای خیابان استاد جعفری، محله ابوذر، کوی آذربایجان به سمت گلستان وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود. مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز از ساعت ۱۶ روز شنبه در مسجد نظیر وندی واقع در خیابان دکتر قریب (کوی فیروز)، روبروی پارک آنا برگزار خواهد شد.
مردم روستای نرگی ارومیه این روز‌ها عزادار مرگ یکی از اهالی خیر و خوشنام روستا هستند. صاحب یک مغازه طلافروشی در ارومیه که همه اهالی او را به نیکوکاری می‌شناختند و برای همین هم بود که روز گذشته، مراسم خاکسپاری وی تبدیل به یکی از پرجمعیت‌ترین مراسم‌هایی شد که روستای نرگی به‌خود دیده بود.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جشن تکلیف دانش آموزان دختر از 19 تا 25 دی ماه در استان های مختلف کشور برگزار می شود، جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.
همه نگاه‌ها به ریاض است، جایی که کریستیانو رونالدو برای اولین بار پیراهن النصر را بر تن خواهد کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر به کارگیری تجربه‌های گذشته و دستاوردهای علمی‌ کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین جهت ارائه خدمات کیفی‌تر در مراسم اربعین حسینی در سال 1402 تاکید کرد.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، قرار است به زودی در شهر سانتوس برزیل به خاک سپرده شود.
ساعت مراسم تشییع پیکر عباس شیبانی امروز جمعه ۲ دی ماه از ساعت ۱۴ به ساعت ۱۲ ظهر در قطعه ۷۰ بهشت زهرا تغییر کرد.
مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون تنیس و سازمان منطقه آزاد جزیره کیش برگزار شد.
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
آیین خاکسپاری شهدای شیراز روز یکشنبه ٨ آبان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار و شهدای سایر شهرستان و استان به زادگاهشان منتقل می‌شود.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام متعاقبا اعلام خواهد شد.
تهران-رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.
طبق اعلام مجید ساعدی‌فر، مالک برند مجید قرار است پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز شنبه ۳۰ مهر برگزار شود.
فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امسال بالغ بر ۹۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی، فرهنگی، غرفه کودک و نوجوان و … در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران برپا خواهد شد.
رئیس سازمان توسعه تجارت در سفر چهار روزه خود به روسیه، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتوموبیلیتی، نشست‌هایی را با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور انجام برگزار خواهد کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت در سفر چهار روزه خود به روسیه، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتوموبیلیتی، نشست‌هایی را با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور انجام برگزار خواهد کرد.
ساعت و محل برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ