هکتور بیرین، ستاره اسپانیایی قصد دارد قرارداد خود را با باشگاه آرسنال فسخ کند و احتمال دارد این مدافع کناری فصل بعد با لباس بارسلونا به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد امیر قلعه‌نویی با تیم ملی، تا چه زمانی اعتبار خواهد داشت؟
سرمربی پرسپولیس مخالف جدایی قرضی مهاجم تیمش برای پیوستن به مس رفسنجان است.
اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در شرایطی با استعفای مدیرعامل این باشگاه مخالفت کردند که مشخص نیست بدهی به سرمربی سابق آبی پوشان از چه محلی تامین خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز هم اجازه تمرین به بازیکن مازاد تیمش را نداد.
هافبک ایرانی شارلروای بلژیک می‌گوید نیم فصل پیشنهادهایی از داخل ایران و تیم اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی داشته اما باشگاه با جدایی اش مخالفت کرده است.
باشگاه استقلال پس از مشورت با سرمربی خود، مخالفت خود را با جدایی حامدی فر اعلام کرد.
سرمربی استقلال با جدایی آرمان رمضانی و پیوستن او به ذوب‌آهن اصفهان مخالفت کرد.
رسانه‌های یونان مدعی شدند میلاد محمدی مدافع ایرانی تیم فوتبال آاک که مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته، در یونان می‌ماند.
از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دغدغه‌ای دوباره برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبدیل شده که حامیان جدی کی‌روش را در هیأت رئیسه نیز از دست داده است.
مدیرعامل باشگاه هوادار نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه تراکتور پیرامون رد پیشنهاد به سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
باشگاه هوادار تهران رسما با انتقال سرمربی تیمش به تراکتور مخالفت کرد.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
باشگاه هوادار تهران خبر از مخالفت با جدایی و ادامه همکاری با سرمربی خود داد.
علی‌رغم اینکه کاروان پیکان سحرگاه امروز به آبادان رسیدند، اما صنعت نفت با درخواست تأخیر در آغاز بازی مخالفت کرد.
یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.
ظاهرا با وجود مخالفت فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با استعفای شمسایی و تماس‌هایی که با او داشته اند، شمسایی هنوز با ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال موافقت نکرده است.
میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پای قرارداد هیچ سرمربی خارجی را امضا نمی‌کنم و نظرم همچنان اسکوچیچ است.
ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی مدعی شد که نام تیم او به پرسپولیس خوزستان تغییر نخواهد کرد.
بعد از انتخاب مورایس، باشگاه موضوع دستیار ایرانی را با او مطرح کرد، ولی سرمربی پرتغالی اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد و به همین دلیل حضور عقیلی در کادرفنی منتفی شد.
سازمان لیگ فوتبال با درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت سرمربی و دو بازیکن این تیم مخالفت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ