یک شرکت دفاعی دولتی در ترکیه اعلام کرد که به‌زودی تمام کشورهای عضو ناتو از نرم‌افزار اطلاعاتی ساخت این شرکت استفاده خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اما اسپنسر به دنبال اختراعاتی مرتبط با غذا نبود. به عنوان کارمند شرکت فناوری دفاعی ریتیان، اسپنسر تنها زمانی با غذا ارتباط برقرار کرد که یک مگنترون رادار به طور تصادفی یک بسته آجیل وی را ذوب کرد.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز قراردادی با شرکت صنایع هوافضای ترکیه (توشاش) برای نوسازی جنگنده‌های Su-۲۵ منعقد کرد.
شرکت گرافیت وان (Graphite One) که در حوزه معدن فعالیت دارد، اعلام کرد که با شرکت وربک متریالز (Vorbeck Materials) در توسعه دامنه کاربرد گرافن در بخش تجاری و دفاعی همکاری می کند.
وزیر دفاع روسیه نحوه اجرای دستورات دفاعی این کشور را در یکی از شرکت‌های تولیدکننده تسلیحات نظامی مورد بررسی قرار داد.
وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین نمایشگاه دفاعی بلاروس که با شرکت بیش از ۳۰ کشور جهان برگزار شد، شرکت کرد.
شرکت کنندگان همچنین توافق کردند معاونین وزرای امور خارجه وظیفه ی طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
امیر آشتیانی به منظور شرکت در نشست چهارجانبه عادی‌سازی روابط ترکیه و سوریه وارد مسکو پایتخت روسیه شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان به منظور شرکت در نشست چهار جانبه عادی سازی روابط سوریه و ترکیه وارد مسکو شد.
شرکت راین متال حمله سایبری گسترده به خود را تأیید کرد و از بررسی دقیق موضوع برای تعیین خسارات وارده و نیز شناسایی عوامل حمله خبر داد.
فرمانده و رئیس شرکت نظامی واگنر نسبت به تامین نیرو در جنگ اوکراین به شدت از مقامات نظامی روسیه انتقاد کرد.
وزیر صنایع دفاع جمهوری آذربایجان با رئیس شرکت صهیونیستی «اروناتیکس» در نمایشگاه بین المللی دفاعی «ایدکس-۲۰۲۳» دیدار کرد.
سازمان پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی یا دارپا شرکت (Aurora Flight Sciences) فاز اول طراحی ابتدایی این هواپیما با موفقیت انجام شده است و به همین دلیل دارپا تصمیم گرفته که وارد مرحله جدیدی شود و شرکت Aurora Flight Sciences را انتخاب کند. طراحی ابتدایی منجر به ایجاد یک هواپیمای نوآورانه و خلاقانه در بستر آزمایشی شد
سازمان پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی یا دارپا شرکت Aurora Flight Sciences را برای فاز دوم طراحی یک هواپیمای انقلابی به نام X-Plane در برنامه «کنترل هواپیمای انقلابی با عوامل جدید» یا CRANE، انتخاب کرد.
عارف غلامی هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده و کماکان در تمرینات گروهی استقلال شرکت نمی‌کند.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، که تیمش بر خلاف انتظار خیلی زود از جام جهانی قطر حذف شد در مصاحبه‌ای با اشپورت‌اشتودیو شرکت و درباره آنچه در قطر گذشت صحبت کرد.
مائوریسیو پوچتینو معتقد است هر چقدر لیونل مسی بیشتر در زمین قدم بزند و انرژی ذخیره کند، به سود تیمش خواهد بود.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کیلیان امباپه در برخی مسابقات باید در خط دفاعی نیز کمک کند.
شرکت های دفاعی فرانسه و آمریکا از جدیدترین نسخه برجک اسلحه خودکار RAPIDFire در نمایشگاه دفاع دریایی Euronaval ۲۰۲۲ در پاریس رونمایی کردند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان به توانمندی کشور در حوزه دفاع رونق بخشیدند.
کارشناسان می‌گویند تمرکز گوگل بر دنیای سخت افزار ممکن است بخشی از یک استراتژی دفاعی بزرگ‌تر این شرکت برای عقب نماندن از رقبا باشد.
کارشناسان می‌گویند تمرکز گوگل بر دنیای سخت افزار ممکن است بخشی از یک استراتژی دفاعی بزرگ‌تر این شرکت برای عقب نماندن از رقبا باشد.
هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس در بخشی از تمرینات گروهی سرخ‌ها حاضر شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از همکاری ۷۷۵ شرکت دانش بنیان با وزارت دفاع خبر داد و گفت:نقش دانش‌بنیانها در طراحی، تولید و توسعه فناوری های حوزه دفاعی بسیار راهبردی و پررنگ بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ