رئیس پارلمان عربی اهانت به قرآن کریم در برخی کشورهای عربی از جمله دانمارک را محکوم و آن را اقدامی برنامه ریزی شده توصیف کرد که نتیجه ای جز تقویت ایمان و اعتقاد مسلمانان به مقدسات ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پارلمان عربی خواستار واکنش قوی علیه دانمارک به خاطر هتاکی به قرآن در پایتخت این کشور شد.
رئیس پارلمان عربی ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد، خواستار اقدام عملی علیه سوئد شامل قطع روابط و تحریم کالاهای این کشور شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
منابع عبری از تشکیل یک لابی جدید در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با هدف سیطره نهایی صهیونیست‌ها بر مسجدالاقصی خبر می‌دهند.
پارلمان عربی خواستار موضع‌گیری قاطعانه جهت توقف تعرض‌ها به مسجدالاقصی شد.
اعتراض پارلمان عراق به تمدید حالت فوق العاده از سوی آمریکا در قبال این کشور و تحولات اوکراین محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
نماینده پارلمان مصر به تصمیم اتحادیه عرب درباره بازگشت دمشق به این اتحادیه واکنش نشان داد.
پارلمان عربی در جهت حفظ جان مردم سودان و بازگشت امنیت به این کشور، خواستار پایان فوری و همیشگی جنگ در این کشور بحران‌زده شد.
رئیس پارلمان بحرین و رئیس هیئت مجلس شورای اسلامی ایران در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و ششمین اتحادیه بین المجالس عرب در منامه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
پارلمان عربی بر ضرورت درج نام شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در لیست تروریسم تاکید کرد و حملات وحشیانه و جنایتکارانه آنان علیه فلسطینیان در نابلس و سرتاسر کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
رئیس پارلمان مصر که به همراه هیات اتحادیه بین المجالس عربی به دمشق سفر کرده با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور سوریه با هیئتی از اتحادیه پارلمانی عربی که به دمشق سفر کرده است، دیدار کرد.
«حموده صباغ» در اجلاس اتحادیه پارلمانی عربی در بغداد تأکید کرد که جنگ‌، محاصره و تحریم های اقتصادی ناعادلانه، کشورش را از اتخاذ مواضع اصولی خود منصرف نخواهد کرد.
سی و چهارمین دور کنفرانس اتحادیه پارلمان هاری عربی با سخنرانی رئیس پارلمان عراق در بغداد آغاز شد.
رئیس پارلمان مصر برای شرکت در سی و چهارمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی عربی به بغداد پایتخت عراق سفر کرد.
رئیس پارلمان سوریه در دیدار با سفیر بحرین در دمشق تاکید کرد که کشورش همیشه خواهان فعالیت مشترک کشورهای عربی به منظور مقابله با چالش های مشترک است.
منابع عبری از برگزاری تجمعی گسترده با حضور دستکم ۲۰ هزار نفر در برابر ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو خبر داد.
نخست وزیر و رئیس پارلمان عراق با محور میزبانی این کشور از سی و چهارمین اجلاس بین المجالس کشورهای عربی، امروز دیدار و رایزنی کردند.
رسانه های عبری تصاویری از ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی منتشر کرده اند که در حال زبان درازی به یک نماینده دیگر است.
خبرنگار وبگاه عربی ۲۱ که در یکی از بزرگترین دفاتر اخذ رای انتخابات پارلمانی تونس در پایتخت این کشور حضور دارد، در گزارشی از استقبال ضعیف مردم از این انتخابات خبر داد.
منابع عربی در کاریکاتورهایی به انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) پرداخته و آن را رخدادی در راستای تشدید سیاست های ضد فلسطینی توصیف کرده اند.
رئیس کمیسیون خارجی و امور عربی پارلمان سوریه گفت که ترکیه به خوبی می داند که برای این کشور منطقه امنی در شمال سوریه وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ