جنایت در جشن تولد مختلط / قاتل مست قصد تجاوز به یک دختر را داشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پرستار انگلیسی به اتهام قتل ۷ نوزاد و تلاش برای قتل ۶ نوزاد دیگر به حبس ابد محکوم شد.
مرد افغانستانی و برادرش پس از ارتکاب قتل در یک مراسم عروسی مخفیانه از کشور خارج شدند، اما متهم اصلی وقتی پس از ۶ سال به ایران برگشت توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
جنایت کودکانه |به خاطر یک سوئیچ
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: وضع قوانین و تحریم ها علیه ایران از جمله دیگر جنایات آمریکا علیه مردم و کشورمان است.
در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم به دفاع پرداخت و گفت: متهمان سکوت کرده‌اند تا مشخص نشود کدام یک قاتل اصلی است. در این سال‌ها ۴ متهم رضایت پدر قربانی را جلب کرده‌اند. مادر قربانی نیز به متهمان ردیف دوم تا چهارم رضایت داده، اما برای هادی که متهم ردیف اول است قصاص خواسته و اعلام کرده حاضر به گذشت نیست.
مشاهدات اولیه نشان می‌داد که مقتول با ضربات متعدد جسم سخت به سر و صورتش به طرز فجیعی به قتل رسیده به طوری که مغز او متلاشی شده بود.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد درگیری بین دستفروش و عاملان قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده بود. آن دختر به خاطر سگ خانگی خود با مرد دستفروش جر و بحث کرده بود و چند مرد در هواخواهی او با دستفروش درگیر شده که این درگیری منجر به قتل شد.
رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج به شهادت سه فرمانده گردان‌های قدس و شماری از غیر نظامیان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داد.
جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب
جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
زن جوانی که در انتظار چوبه دار است/ بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا/ جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند/ آدمکشی تبعه خارجی با چکش/ کتک زدن تلخ فرشته نجات در صحنه خودکشی/ ماجرای عجیب جنایت مسلحانه!/ کابوس‌های دختر عاشق پیشه از روز سیاه
جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند
من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم. من او را نکشتم و گوسفند‌ها را سرقت نکردم. قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم.
یک روزنامه فرانسوی از اقدام شرکت توتال فرانسه در خالی کردن ده‌ها تُن مواد شیمیایی سمی در آب‌های یمن و آلودگی گسترده محیط زیست این کشور پرده برداشت.
افسانه و عسگر که تا همین چند روز قبل با هم زیر یک سقف زندگی می‌کردند حالا هر کدام در خانه پدری شان زانوی غم بغل گرفته‌اند و پیوند بین آن‌ها رنگ و بوی خون گرفته است.
من به دختری علاقه داشتم که بعد از مدتی از هم جدا شدیم و بعد متوجه شدم یکی از دوستانم با او ازدواج کرده است. نمی‌دانم چرا این مسئله باعث شد عصبانی شوم؛ عقل از سرم پرید و به سراغش رفتم و در یک چشم برهم زدن این اتفاق تلخ رخ داد.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ویراژ خونبار!/ مادر ثروتمندمان دستفروشی می کند/ پسر جوان جلوی چشمان پدرش با قمه کشته شد/ شکایت خانم دکتر از برادرشوهر به اتهام کودک ربایی/ همسایه بی رحم همه را به رگبار بست!/ تسویه‌حساب خونین در سفره‌خانه سنتی/ جنایت بعد از جشن تولد!/ قصاص برای قاتل نگهبان کارخانه
این جنایت هولناک چهاردهم آذر سال ۹۹ هنگامی رخ داد که دو برادر به نام‌های «محمد- ن» و «حیدر- ن» با جوان دیگری به نام «علی- ف» درگیر شدند. در این درگیری که پس از یک مشاجره لفظی آغاز شده بود، «علی – ف» به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ