باغ نگارستان به دلیل وجود عمارت‌ها، آثار و ابنیه بسیار مهم که روایت‌کننده بخشی از تاریخ ایران و تهران در ٢٠٠ سال پیش است مهم است، اما مهم‌تر از آن قتلی است که در این باغ رخ داده، آن هم قتل قائم‌مقام فراهانی، وزیر لایق فتحعلی‌شاه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته مأموران حراست یکی از مجتمع های تجاری واقع در خیابان شهید مدنی اقدام به ضرب و شتم یکی از آمران به معروف کردند.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.
متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است
دبیر شورای نگهبان دبیر شورای نگهبان به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز واکنش نشان داد و گفت: در روزهای گذشته اتفاق ناراحت‌کننده‌ای در شهر شیراز روی داد و به فردی که قصد ادای تکلیف شرعی امر به معروف و نهی از منکر داشت، جسارت شد. این رفتار خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف حقوق انسانی، محکوم است و از همه کسانی که غیرتمندانه به این رفتار زشت واکنش نشان دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم. مسئولانی که در این زمینه وظیفه دارند، برخورد سریع و قانونی و بدون مماشات، اجازه ندهند برخی افراد هنجارهای مورد احترام جامعه را زیر پا بگذارند.
به دنبال ضرب و جرح یک آمر به معروف در باغ موزه نارنجستان قوام شیراز، عصر چهارشنبه ۱۱ مرداد۱۴۰۲در مقابل این مجموعه تجمع صورت گرفت.
رئیس کل دادگستری استان فارس آخرین وضعیت پرونده توهین و ضرب و جرح آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز را تشریح کرد.
دبیر شورای نگهبان با اشاره به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان، گفت: مسئولانی که در این زمینه وظیفه دارند، اجازه ندهند برخی افراد هنجارهای مورد احترام جامعه را زیر پا بگذارند.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه ای درباره فیلم منتشر شده با موضوع درگیری آمر به معروف با پلیس صادر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت عوامل درگیری با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز خبر داد.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل ضرب و شتم یکی از آمران به معروف در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد.
سبزوار ـ دادستان عمومی و انقلاب سبزوار از دستگیری ضاربان سابقه‌دار یک آمر به معروف و ناهی از منکر در این شهر، که منجر به شهادت وی شد، خبر داد.
فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: عاملان حمله به آمر به معروف و ناهی از منکر در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
فارس از قول یک "آمر به معروف" نوشت: در خیابان هفت حوض، خانمی داشت می‌رفت، مانتوی جلوباز پوشیده بود. دیدم وقتی باد می‌زند این جلوی مانتویش را می‌گیرد. سمتش رفتم و به او گفتم: چقدر شما حیا داری! من دیدم که وقتی باد دارد مانتوی شما را می‌زند، مدام جلوی مانتو را شما می‌گیری. حیف شما نیست اینقدر حیا داری، اما موهایت مشخص است؟
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان ضرب و شتم طلبه آمر به معروف در چمارسرای رشت خبر داد.
حوزه نیوز: معاون اجتماعی سپاه استان قم از اجرای طرح «آمر معروف محله خود باشیم» در قم با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر بصورت محله محور خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی افراد اوباش پس از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: متهمان با هماهنگی مراجع قضایی به مقر انتظامی ارجاع و پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.
سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی از تعرض چند دختر بدحجاب به احدی از بانوان آمر به معروف در خیابان ساحلی بوشهر، پیگیری موضوع با هماهنگی قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
محمدرضا خباز گفت: احزاب می توانند جلو تندروی ها و کندروی ها را بگیرند، احزاب به عنوان نماینده مردم می توانند در هر یک از مسائل کشور نظر و اندیشه مخاطبین خود را منعکس کنند بنابراین بنظر بنده حزب از شام شب برای یک جامعه ضروری‌تر است.
اراذل و اوباش در پارکی فردی را دوره می‌کنند. جوانی به قصد امر به معروف به کمک فرد محاصره شده می‌رود. اراذل او را مورد ضرب قرار می‌دهند و در نتیجه چشمش را از دست می‌دهد.
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به لطمه‌هایی که در فیلم دینامیت به آمران معروف وارد شده است، گفت: در این فیلم هم فرد آمر به معروف را یک فرد لوده نشان داده است که لطمات زیادی به این موضوع وارد کرده است. همچنین این فیلم ذهن‌های بسیاری را تحت تاثیر قرارداده است و بحث ما این است که ۹۷ میلیارد پول فروش این فیلم باید برای تولید فیلم‌های مناسب اختصاص داده شود.
یک فرمانده سابق سپاه گفت: فامیلی خانم آمر به معروف ربیعی بود در حالی که نام کامل من سیدعلیرضا ربیعی هاشمی است و ایشان رایحه ربیعی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ