تصویر آبخوری قنات فرمانفرما در خیابان حافظ تهران در سال ۱۳۳۰ را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
محمدرضا گلزار در زمان کودکی در یکی از دیدار‌های تیم پاس کنار فیروز کریمی حضور داشته است.
سیدجلال حسینی، مربی سرخپوشان در تمرین تیمش کنار سایر نفرات پا به توپ شد.
در ادامه این مطلب می‌توانید دو تصویر قدیمی و جالب از میدان امام حسین (ع) که در دهه ۵۰ فوزیه نام داشت، را مشاهده کنید.
مشهورترین مردان ثروتمند جهان اگر زن بودند چه شکل و شمایلی داشتند؟ فناوری تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی پاسخ‌های جالبی در اختیار ما گذاشته است.
"لیمینگ شن"، دیپلمات چینی به اظهارات عجیب در ایران درباره مصرف یک وعده غذا در چین با انتشار توییتی پاسخ داد.
مطالعه تیمی از باستان‌شناسان جزئیات جالبی درباره شکل سازه‌های زیرزمینی در اختیار مخاطبان قرار داده و اطلاعاتی را درباره یک شهر معنوی، که توسط مردمان زاپوتک در عصر پیش-اسپانیایی در این دوران ساخته شده، آشکار می‌سازد.
ملیکا شریفی‌نیا بازیگر سینما با انتشار یک استوری در اینستاگرام با اثر هنری مونالیزا شوخی کرد.
تصویری جالب و کمتر دیده شده از یک بستنی فروش در ایستگاه ۵ توچال در تابستان سال ۱۳۵۷ را مشاهده می‌کنید. عکس را میشل ستبون فرانسوی به ثبت رسانده است.
تصویر هوش مصنوعی Midjourney از یک جنگجو زن ایرانی را ببینید.
سالن امتحان عربستان سعودی را ببینید!/منبع:برترین‌ها
در این مطلب تصویری جالب و کمتر دیده شده از لحظه ساخت برج میدان آزادی در ۵۳ سال قبل را مشاهده کنید.
در تصویر زیر می توانید نمایی جالب از میدان انقلاب در دهه 30 هجری شمسی را مشاهده کنید.
اولین دوره نمایشگاه کتاب در سال ۱۳۶۶ برگزار شد.
سردار آزمون استوری جدیدی از خود منتشر کرد.
روز گذشته چارلز سوم در ۷۴ سالگی رسما پادشاه بریتانیا شد. تصویری از دوران کودکی وی در کنار محمدرضا پهلوی در هنگام سفر به ایران را مشاهده کنید.
بقعه چهار انبیاء یا پیغمبریه شهر قزوین که مدفن چهار تن از پیامبران بنی اسرائیل است یکی از معدود آثار تاریخی و مذهبی پیش از ظهور اسلام و حتی پیش از ظهور مسیحیت است که زیارت آن نزد سه آیین الهی، ابراهیمی دارای ارزش دینی بسیار زیادی است. «سلام»، «سلوم»، «سهولی» و «اقلیا» چهار اسم با ریشه عبری- سامی متعلق است به چهار پیامبری که در چهار انبیاء قزوین مدفون هستند.
تصویر آبخوری قنات فرمانفرما در خیابان حافظ تهران در سال ۱۳۳۰ را نشان می‌دهد.
تصویر جالبی از هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا منتشر شده است.
مینا می‌گوید، مقاومت زنان برای احیای قلبی مردان بیمار، خیلی کمتر است: «زنان رهگذر همکاری بیشتر و کنترل بیشتری بر هیجان‌شان دارند. معمولا تصور این است که زنان نمی‌توانند هیجان‌شان را کنترل کنند، اما جالب است که خیلی بهتر همکاری می‌کنند درحالی‌که مردان بیشتر دچار هیجان و ترس می‌شوند و مدام اصرار می‌کنند زودتر کارشناس بفرستیم؛ چون نمی‌خواهند به زن بیمار دست بزنند.»
ویدئویی جالب از زندگی روزمرۀ مردم اصفهان در سال هزار و سیصد وشش شمسی منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد در تاریخ پنجشنبه نه شهریور آن سال تصویربرداری شده است. یکی از صد‌ها قطعه عکس و فیلمی که فردریک گادامر، عکاس پروژۀ عظیم «آرشیو سیاره»، در سفر به ایران تهیه کرده است. مکان آن در نزدیکی بازار میدان نقش جهان است.
میدان حسن آباد از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. سال ۱۳۰۹ ساخت بنا‌های دور میدان با گنبدهایشان به پایان می‌رسد و به همین مناسبت میدان هشت گنبد نام می‌گیرد. هشت گنبد، مدتی ملک‌المتکلمین نام گرفت، پس از پیروزی انقلاب میدان سی و یک شهریور نامیده شد و در نهایت نام آن به همان حسن آباد برگشت./ منبع: کجارو
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
ماسک با اشاره به دوران جنگ جهانی دوم که از کبوتر‌ها برای حمل نامه‌های مهم استفاده می‌شد، همچنین نوشت: «شما ۳ پیغام خوانده نشده دارید»! این اشاره به ۳ پرنده در قفس دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ