کریستیانو رونالدو تمرینات پیشرفته را به النصری‌ها یاد می‌دهد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال تراکتور یک نظر کارشناسی داوری از بازی با سپاهان عنوان کرد.
در این ویدئوی جالب بازسازی چهره پادشاهان و ملکه‌های مصر باستان با کمک هوش‌ مصنوعی را خواهید دید.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفند‌های مخصوص آشپزی هنگام طبخ غذا به شما کمک می‌کند با صرف زمان کمتر نتیجه مطلوبتری از آشپزی داشته باشید.
میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد حواشی حاکم بر فوتبال ایران تنها با ورود کمک داور ویدئویی از بین خواهد رفت.
محققان تایوانی ژنی را در موش ها مهندسی کردند که طول عمر و کیفیت زندگی آنها را ارتقا می دهد و علاوه بر آن در مقابل سرطان نیز مقاوم است. جالب آنکه این ژن در بدن انسان نیز وجوددارد.
دستیاران هوش مصنوعی ممکن است بتوانند دیدگاه ما را بدون اینکه متوجه شویم تغییر دهند. یکی از کارشناسان می گوید: "آنچه در اینجا جالب است میزان ظرافتی است که آنان در این کار از خود نشان می دهند".
علی ضیا مجری مشهور تلویزیون با انتشار ویدئویی تازه در صفحه اینستاگرام خود جملاتی را گفت که در نهایت آن را به جواد خیابانی ربط داد!
شاید هر چند سال یک بازیکن مثل ترنت الکساندر آرنولد از آکادمی‌های فوتبال به تیم‌های بزرگ راه پیدا کند؛ اما تکلیف بقیه که نتوانسته‌اند موفق شوند، چه می‌شود؟ الکساندر آرنولد به کمک این افراد رفته است.
پیشرفت هوش مصنوعی به قدری زیاد بوده که اکنون می‌توان به کمک آن نتایج مسابقات فوتبال را پیش ‌بینی کرد. این کاری است که اوپتا برای بازی‌های پیش رو در لیگ برتر انجام داده است.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه، باربیکیویی ساخت که توانایی پخت یه مرغ بریان خوش پخت را داشته باشد.
مورچه خوار دندان ندارد اما زبان دراز و پوزه بلند آن کمک خوبی برای شکار حشرات کوچک است.
یک راننده خلاق برای روشن کردن آتش از اگزوز ماشین خود کمک می‌گیرد.
فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز به کمک یک وسیله جالب به سالن کریپتو آمد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی تیمش را تماشا کرد
این هوش مصنوعی با استفاده از فناوری GPT-۳، نوشته‌هایی را می‌سازد که برای پخش زنده مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوشته‌ها با کمک صدا‌های هوش مصنوعی به حالت صوتی درمی‌آید.
یکی از ترفند‌هایی که به شما برای مرتب کردن کشوی لباس و کمد کمک می‌کند، نحوه صحیح و درست تاکردن لباس‌ها به کوچک‌ترین حالت ممکن است؛ زیرا جای بیشتری برای تمام لباس هایتان باقی می‌ماند. حتی می‌توانید لباس‌ها را بر اساس رنگ یا طرح دسته بندی کنید و در کمدتان قرار دهید.
ایده‌هایی را برای طراحی بالکن در این مطلب می‌خوانید که به کمک آن‌ها می‌توانید این فضا را به مکانی جذاب و دنج از خانه‌تان تبدیل کنید. تمامی این ایده‌ها یک وجه مشترک دارند: اثبات می‌کنند «اندازه» همه‌چیز نیست!
بکارگیری پاورنست می تواند به تحقق استانداردهای جدید انتشار گازهای گلحانه ای کمک کرده و رقم قبض برق و ردپای کربن را کاهش دهد.
اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با دردهای مزمن کمک کند.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با درد‌های مزمن کمک کند.
شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس بعد از اولین گل برای سرخ‌ها گفت: مدتی با بدشانسی و مصدومیت روبرو شدم و نتوانستم به صورت کامل در خدمت پرسپولیس باشم، اما در نهایت در بازی مقابل مس کرمان به کمک همبازیانم گل زدم و مهم‌تر اینکه تیم هم پیروز شد.
محاصره مجیدی توسط نیروهای امنیتی مستقر در استادیوم راشد دبی، صحنه‌ای جالب توجه را رقم زد.
خواب کوتاه وسط روز به شما کمک می‌کند کمتر احساس خواب آلودگی کنید، ظرفیت یادگیری خود را بهتر کنید و در به خاطر سپردن امور و کنترل احساسات نیز بهتر عمل کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ