وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر ‏امور خارجه تانزانیا بعد از ظهر امروز در خصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه و توسعه همکاری های مشترک گفتگو تبادل نظر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای خارجه چین و فرانسه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره موضوعات بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله بحران در قره‌باغ پرداختند.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و برزیل، آخرین مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با جیحون بایرام‌اف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص مهم ترین مسائل همکاریهای دوجانبه و مسائل منطقه ای  رایزنی و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای در خصوص روند همکاری بین ایران با سازمان همکاری شانگهای و همچنین نشست آتی این سازمان گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عُمان، در خصوص مناسبات فیمابین بحث و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عُمان، در خصوص مناسبات فیمابین بحث و تبادل نظر کرد.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با جوزف بورل در مورد آخرین تحولات مربوط به روابط با اروپا، گفتگوهای ایران و اروپا و نیز تحولات اوکراین تبادل نظر کردند.
وزرای خارجه ایران و عراق در گفتگوی تلفنی در مورد موضوعاتی از قبیل مناسبات دوجانبه، اتحادیه اروپا، تحولات منطقه و اهمیت حفظ امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم رایزنی و تبادل نظر کردند.
دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تلفنی با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، ضمن تبریک عید سعید فطر، گفتگو و تبادل نظر نمود.
در این گفت‌وگوی تلفنی، طرفین با تاکید بر تقویت همکاری‌های فی‌مابین، موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه‌های منطقه‌ای و بین المللی از جمله تحولات اوکراین و مذاکره رفع تحریم‌ها را مورد تبادل نظر قرار دادند.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و قطر، موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه‌های منطقه‌ای و بین المللی از جمله تحولات اوکراین و مذاکره رفع تحریم‌ها مورد تبادل نظر قرار گرفت.
وزاری خارجه ایران و موریتانی در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه به ویژه وضعیت فلسطین رایزنی و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای قطری در گفتگوی تلفنی ضمن تبریک حلول ماه رمضان درباره روابط دوجانبه و منطقه ای تبادل نظر کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش به صورت تلفنی گفت و گو و تبادل نظر کرد.
در تماس تلفنی وزیر امور خارجه بلژیک و امیرعبداللهیان موضوعات مورد علاقه طرفین و از جمله مناسبات دوجانبه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیران خارجه ایران و عمان در تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت گفتگو برای لغو تحریم‌ها بحث و تبادل نظر کردند.
در تماس تلفنی وزیر خارجه عراق و امیرعبداللهیان آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیران امور خارجه قطر و آمریکا امروز در تماسی تلفنی درباره اوضاع افغانستان و اوکراین تبادل نظر کردند.
فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی در گفتگوی تلفنی با سرگی لاوروف همتای روس خود، موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و سایمون کاوونی، وزیر امور خارجه ایرلند، طرفین در خصوص مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
وزیر امور خارجه کشورمان و "سابرامانیام جایشانکار" وزیر امور خارجه هند در یک گفتگوی تلفنی به تبادل نظر در خصوص برخی مسائل منطقه‌ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک دوجانبه پرداختند.
وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وزرای خارجه دو کشور درخصوص مسائل منطقه‌ای با تمرکز بر وضعیت کنونی خلیج فارس به تبادل نظر پرداختند.
در گفتگوی تلفنی دکتر امیرعبداللهیان و خانم کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه، در خصوص آخرین تحولات مناسبات دو جانبه و مذاکرات لغو تحریم‌ها تبادل نظر بعمل آمد.
«تمیم بن حمد آل ثانی» و «ولودیمیر زلنسکی» تلفنی درباره تازه ترین تحولات بحران اوکراین بحث و تبادل نظر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ