اعداد گزارش‌های مرکز آمار از این جهت اهمیت دارند که رئیس جمهوری در نطق روز دوم بهمن ماه خود در مجلس گفته بود آمارش درباره ایجاد یک میلیون شغل بر اساس «مستندات» است. سوال اینکه این چه مستنداتی است که با گزارش‌های مرکز آمار چنین تعارض آشکاری دارد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
یک گروه هکری تهدید کرد که اطلاعات بیمارستانی و شخصی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر خواهد کرد.
رئیس مجلس خطاب به نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد گفت: اطلاعات شما کاملا غلط است. در مواد لایحه حجاب و عفاف هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نمی‌شود و به کلانتری برده نمی‌شود. اینکه می‌گویید بردن به کلانتری را جمع کنید کاملا دروغ محض است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس توضیحات اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت دوازدهم مبنی بر مقایسه میزان انتشار اوراق مالی در دولت قبل با دولت فعلی را حاوی اطلاعات غلط دانست.
ژنرال عبدالوهاب الساعدی گفت: «ما می‌دانیم که مردی را که رهبری کمپین رسانه‌ای دولت اسلامی را بر عهده داشت، کشتیم. این مرد هرگز از رهبری داعش دور نیست، بنابراین ما معتقدیم و امیدواریم که رهبری کشته شده باشد.
بخش آموزش شهر نیویورک جدیدترین سازمانی است که از سرقت داده های خصوصی  خبرداده است. این داده ها به وسیله باگ نرم افزاری MOVEit منتقل شده اند.
طی سال گذشته اطلاعات بیش از ۱۰۱هزار حساب کاربری چت جی پی تی با استفاده از یک بدافزار سرقت شده است.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
اگر وظیفه‌تان نیست پس غلط می‌کنید که به جای انجام وظایفی که بابت آن‌ها از هزار و یک‌جور رانت بهره‌مند هستید به امور دیگر می‌پردازید و بعد منتش را سر مردم می‌گذارید. وظایف تمام شورا‌های شهر‌ها مشخص است، به‌خاطر همین وظایفی که قسمت اعظم آن‌ها را انجام نمی‌دهند، هم دستمزد بالا می‌گیرند و هم از انواع رانت‌های اطلاعاتی، رانت روابط و رانت قدرت استفاده می‌کنند
فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا در واکنش به گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در خصوص هشدار به زیردریایی آمریکایی در تنگه هرمز مدعی شد که اطلاعات این گزارش غلط است.
یک دهم درآمدی را که گفته را هم در نیاورد. آجرلو می‌خواست حق پخش بگیرد و به او اطلاعات غلط دادند. کسی که به آجورلو اطلاعات غلط داد بزرگترین بدهکار تبلیغات محیطی لیگ بود.
رئیس جمهور نتیجه اطلاعات نادرست را محاسبات غلط دانست و با ابراز نگرانی از حمایت برخی کشور‌های اروپایی از تحرکات اسلام‌ستیزانه و تروریستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تمایل دارد که مسائل با رویکرد همکاری‌جویانه حل شود، البته به شرطی که طرف مقابل نیز چنین رویکردی را انتخاب کند.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه در جریان خواسته های IOC قرار گرفته است، گفت: دو سال است که با دادن اطلاعات غلط به کمیته بین المللی المپیک ورزش ایران را تحت فشار قرار داده اند.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بودجه ورزش پاسخگوی فعالیت‌های ورزشی نیست، گفت: دو سال است که با دادن اطلاعات غلط ورزش ایران را تحت فشار قرار داده اند و به IOC اطلاعات غلط داده بودند.
چت‌بات‌ها همان‌طور که اینترنت را پایش می‌کنند، با تعصب، پیش‌داوری و اطلاعات غلط، دست‌به‌گریبان هستند. در حالی که پاسخ‌های نادرست و ناخوشایند تولید می‌کنند، اطمینان دارند که جنجالی و انقلابی هستند. گوگل حالا و به خاطر نگرانی‌های این‌چنینی، در فکر به تاخیر انداختن عرضه چت‌بات خودش است؛ اما مایکروسافت حالا دست بالا را در اختیار دارد. ChatGPT در حال حاضر پاسخ‌هایی می‌دهد که «رون دی‌سانتیس» فرماندار فلوریدا آن‌ها را آگاهی غیرقابل قبول می‌داند.
کرملین ادعای روزنامه آمریکایی درباره دریافت اطلاعات غلط از جنگ اوکراین توسط پوتین را رد کرد.
هیچ اندیشمند دینی راهی دانشگاه و مدارس می‌شود تا شبهه‌های بی‌حد و اندازه‌ای که در ذهن دانشجویان و دانش‌آموزان پیرامون اعتقادات دینی‌شان پدیدار شده، بشناسد؟ هیچ جامعه‌شناس و روانشناسی به خودش زحمت می‌دهد که دلیل این همه خودکشی، جنایت، خیانت و جرم را واکاوی کند و برایش دنبال راه‌حل بگردد؟
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برخی رفتارهای غلط ورزشکاران ما پسندیده نیست و شاید به دلیل اطلاعات اشتباهی است که به آنها می‌رسد.
مدیرعامل استقلال می گوید عده‌ای ناجوانمردانه اطلاعات غلط و اشتباه به ساپینتو دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادعاهای بی اساس که بر پایه اطلاعات غلط و مفروضات مغرضانه مطرح می‌شود، بخشی از فضاسازی سیاسی و هدفمند دستگاه‌های رسانه‌ای برخی از کشورها علیه ایران است.
حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه فضای مجازی به اتفاقات اخیر چندین برابر دامن زد، بیان کرد: اگر فضای مجازی نبود جریان این نوع از اتفاقات خیلی زودتر مشخص می‌شد و دشمنان با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد.
پارلمان ایالت کالیفرنیا طرحی تصویب کرده که در صورت تبدیل به قانون، هر پزشکی که اطلاعات نادرست درباره بیماری کرونا منتشر کند، مجازات خواهد شد.
تکرار مکرر اینکه کاستی‌ها ناشی از دولت قبل است، موجب این می‌شود که گمان کنیم این دولت نمی‌دانسته که چه چیزی را تحویل گرفته. به طور قطع در همه دولت‌ها کاستی‌هایی وجود داشته است، دولت‌های بعدی می‌آیند و وعده می‌دهند که آن کاستی‌ها را رفع کنند، نه اینکه شکست خود در تحقق وعده‌ها را به عهده همان کاستی‌های دولت پیش بیندازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ