جانشین فرمانده کل سپاه مشکلات امروز کشور را ناشی از عمل نکردن به وظایف انقلابی دانست و گفت: در سال بیش از ۷۰ هزار مراسم گرامیداشت شهدا در کشور برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران سران آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اجلاس کمپ دیوید در ایالت مریلند در توافقی متعهد شدند رزمایش دریایی مشترک سالانه را در حوزه‌های مختلف برگزار کنند.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
با وجود حضور اعضای مجمع فدراسیون کارگری از ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک، هنوز مجمع سالیانه آغاز نشده است.
امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت باما با مشارکت بیش از ۵۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
حمله پلیس آلبانی به مقر سازمان منافقین، آن هم بلافاصله پس از منع برگزاری گردهمایی سالانه آنها از سوی پلیس فرانسه، سناریوی «طرد منافقین» و «مهره سوخته» بودن این گروهک را تقویت می‌کند.
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 همراه با مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه 28 خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.
پلیس فرانسه با مطرح کردن نگرانی‌های امنیتی درباره برگزاری تجمعات سالانه گروهک منافقین، امسال اجازه برگزاری این نشست را نداد.
دوره آموزش سامانه مدیریت کارت شرکت سابین تجارت آریا در مدیریت شعب اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و با حضور مسئولین حوزه کارت شرکت سابین تجارت و نمایندگان بازاریابی شعب این استان برگزار شد.
پس از اخذ رای از اعضای مجمع ترکیب هیات رئیسه هیات فوتبال استان مشخص شد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره آشنایی با تغییرات اقلیم در سامانه آموزش آنلاین هلال احمر خبر داد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: بعد از سه سال وقفه از برگزاری همایش سالانه بانکداری الکترونیک این همایش امسال برگزار می شود.
این وضعیت قاعدتاً مطلوب اهالی سینما و متناسب با شرایط کنونی فرهنگی نیست و مشخص نیست در فضای کنونی سینما که تولیدات سالانه مرتبط با کودک انگشت شمار است، چرا نباید این رویداد را حتی چهار سال یک بار و با دست پر برگزار کرد؟
مسابقه «جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران» برای اشتغال زایی و مهارت افزایی برگزار می شود.
سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ۲۵ آبان آغاز می‌شود.
سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور برگزاری هشتمین رویداد فرهنگی هنری «سالانه هنرهای شهری تهران، بهارستان ۱۴۰۲» در بخش دیوارنگاری فراخوان دعوت از هنرمندان هنرهای تجسمی را منتشر کرده است.
مجمع سالیانه کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی غرب آسیا با حضور هاشم اسکندری در بحرین برگزار شد.
همایش تخصصی سالانه مسئولان و مدیران فرهنگی نیروهای مسلح امروز به میزبانی وزارت دفاع برگزار شد.
مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی خبر از لغو سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران داد.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه سلامت و پزشکی به همراه آموزش برگزار می‌شود.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت از سومین دوره عرضه خودرو در هفته جاری خبر داد.
در آستانه برگزاری رزمایش‌های سالانه کره جنوبی و آمریکا، مقامات نظامی کره جنوبی می‌گویند کره شمالی روز چهارشنبه دو موشک کروز را به سمت دریای زرد شلیک کرده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه، افزایش سرمایه سرخابی‌ها با آورده مردم صورت خواهد گرفت، گفت: امروز با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مواجه نیستیم، بلکه با افزایش سرمایه این دو باشگاه با ورود به بازار سرمایه مواجهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ