کاپیتان استقلال امروز با عصا در محل تمرین حضور یافت و با کادرفنی و بازیکنان به گفت و گو پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
تیم فوتبال تراکتور تمرینات پیش‌فصل خود را با روحیه‌ای بالا دنبال می‌کند.
تیم ملی والیبال برزیل به رتبه‌ سوم جدول لیگ ملت‌ها بازگشت تا با روحیه‌ای فوق‌العاده به مصاف ژاپن برود.
الهلال با پیروزی یک بر صفر برابر الاتحاد به فینال جام حذفی عربستان راه یافت تا با روحیه‌ای بالا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
بازیکن فولاد می‌گوید که با روحیه‌ای بالا به دنبال پیشرفت زیر نظر علیرضا منصوریان است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل هوفنهایم عملکرد بایرن را ناامیدکننده خواند و گفت تیمش فورا به روحیه‌ای جدید نیاز دارد.
مس کرمان با روحیه‌ای ویژه آماده جدال امروز با هوادار تهران شده است.
همسر سابق دنی آلوز در زندان به ملاقات او رفته و بار دیگر او را بی‌گناه دانست و گفت ستاره برزیلی روحیه‌ای قوی‌ دارد و همه خانواده‌اش او را بی‌گناه می‌دانند و منتظر آزادی‌اش هستند.
همسر سابق دنی آلوز در زندان به ملاقات او رفته و بار دیگر او را بی‌گناه دانست و گفت ستاره برزیلی روحیه‌ای قوی‌ دارد و همه خانواده‌اش او را بی‌گناه می‌دانند و منتظر آزادی‌اش هستند.
نساجی بعد از برتری مقابل آلومینیوم اراک و با روحیه‌ای مناسب آماده جدال با استقلال خواهد بود و حمید مطهری امیدوار است اولین امتیاز دوران سرمربی‌گری خود را مقابل این حریف آماده کسب کند.
روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد امروز با روحیه‌ای مضاعف تمرین تیمش را دنبال کرد.
روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد امروز با روحیه‌ای مضاعف تمرین تیمش را دنبال کرد.
هواداری‌ها پس از پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس با روحیه‌ای بالا و وصف نشدنی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.
عباس عبدی نوشت: برخلاف تصور پیشین که گمان می‌کردند عدول از شعار محاکمه صدام، یا جنگ جنگ تا رفع فتنه، یا جنگ حتی اگر ۲۰ سال طول بکشد، موجب شکست و سرخوردگی می‌شود، نه تنها چنین نشد، بلکه روحیه‌ها احیا و امید برقرار شد، چون همه متوجه شدند که مدار امور بر عقلانیت است و نه فقط آرزوها.
جولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، از روحیه و قدرت ذهنی ارلینگ هالند متعجب شده است.
هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر حاضر شد.
امیرمحمد که سال گذشته به مدال نقره رسیده بود و در ۲۰۲۲ برای کسب طلای جهان خیز برداشته بود، علی‌رغم این حذف تلخ روحیه خود را نباخته است.
رهبر انقلاب در همه سال‌های پس از دفاع مقدس همچون دفاع مقدس تاکنون با چنین روحیه‌ای، این کشور و مردم انقلابی ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور داده و اطمینان خاطر ایشان همواره آرامش‌بخش قلب همه مردم به ویژه نیروهای انقلابی بود که برای حفظ این مرز و بوم در مقابل مخاطرات خارجی جان خود را سپر بلای این مملکت قهرمان پرور نموده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ