رناتو داسیلویرا، مدافع برزیلی سپاهان در نیم‌فصل نخست از این تیم جدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنجشنبه۱۲ مردادماه جاری آماده ارائه خدمات بانکی هستند.
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در حالی تا چهار روز دیگر آغاز خواهد شد که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با ۱۲ بازیکن می‌تواند از فرانکفورت راهی آناها
سازمان امدادونجات اعلام کرد: در هفته گذشته امدادگران این جمعیت ۸۸۳ مورد حادثه را در سراسر کشور پوشش دادند که حوادث کوهستان و جاده‌ای نسبت به هفته ماقبل خود افزایش یافته است.
منابع فلسطینی آمار عملیات‌های مقاومتی هفته گذشته در قدس اشغالی و کرانه باختری را اعلام کردند.
هنوز هم نمی‌توان درباره نتایج انتخابات روز یکشنبه هفته آینده، قاطعانه نظر دارد اما اگر همه چیز در مسیر عادی خود پیش برود، اردوغان در مسیر شکست قرار گرفته است.
قیمت سکه نسبت به دیروز با کاهش قیمت همراه شده اما نسبت به هفته قبل همچنان در قیمت های بالا معامله می شود.
دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
معاملات بازار سهام در دومین روز هفته نیز منفی دنبال شد و همزمان شاهد خروج سرمایه‌های خرد بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
معاملات بازار سهام در دومین روز هفته نیز منفی دنبال شد و همزمان شاهد خروج سرمایه‌های خرد بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در یک هفته گذشته، خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی هفته گذشته امدادگران ۴۳ حادثه مختلف را در استان پوشش دادند، گفت: در این حوادث ۱۲ نفر نجات یافتند.
جام جهانی ۲۰۲۶ احتمالا یک هفته طولانی‌تر از سایر جام‌های جهانی خواهد بود.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
در بازار گواهی سپرده در هفته دوم آبان (منتهی به ۱۳ آبان) نزدیک ۱۲ میلیون ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزش نزدیک ۷۶۸ میلیارد تومان دست به دست شد.
در معاملات هفته گذشته انس جهانی که تا ساعت ۱۲ جمعه ۱۵ مهر ادامه داشت، انس با صعود ۲.۶ درصدی نسبت به هفته قبل مواجه شده و از ۱۶۶۲ دلار به ۱۷۰۶ دلار پایان معاملات جمعه رسید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی سه شنبه ۱۲ مهرماه الی شنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
هفته اول سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از شنبه نهم مهر با سه دیدار آغاز می‌شود.
ناپولی با برد ارزشمند مقابل میلان در هفته هفتم سری آ ایتالیا، صدرنشین این لیگ شد.
هفته پیش بر اثر حادثه تصادف مینی‌بوس حامل کارگران کشاورز ۱۸ نفر جان باختند که ۱۲ نفرشان زن بودند.
طی هفته گذشته ۲۲ مورد عملیات فلسطینیان علیه اهداف و نظامیان رژیم صهیونیستی به ثبت رسید و در این عملیات ها ۱۲ صهیونیست زخمی شدند.
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز جمعه گزارش داد که وزارت امورخارجه اسرائیل ارزیابی کرده است که علی‌رغم موضع واشنگتن مبنی بر غیر سازنده بودن نظرات اخیر جمهوری اسلامی درخصوص متن پیش‌نویس توافق احیای برجام، ایران و آمریکا تنها چند هفته تا حصول توافق نهایی فاصله دارند.
یک رسانه یونانی مدعی شد نیاز باشگاه آاک به جذب بازیکنان غیر اروپایی احتمالا منجر به کنار گذاشتن میلاد محمدی یا احسان حاج صفی از این تیم خواهد شد.
قرعه‌کشی یکی از پرستاره‌ترین ادوار لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز در تهران برگزار شد و از همان هفته نخست مسابقات با هیجان آغاز خواهد شد. پرسپولیس هم در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ