سیروس پورموسوی و شاگردانش با بدشانسی بزرگی در ثانیه‌های پایانی برد در دربی جنوب را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خانوار ایرانی با کمتر از ۵ درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین ۵ تا ۱۰ درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.
قطبی گفت: زمانی که در سال ۲۰۰۷ سرمربی کره جنوبی بودم، با ایران بازی داشتیم. در دبی به دلیل نداشتن پاسپورت ایرانی جلوی من را گرفتند. من یک شهروند جهانی هستم که بی خانمانم!
مسافران یک شرکت هواپیمایی کره جنوبی لحظات پرالتهابی را به علت باز شدن ناگهانی درب هواپیما سپری کردند.
مسافران یک شرکت هواپیمایی کره جنوبی لحظات پرالتهابی را به علت باز شدن ناگهانی درب هواپیما سپری کردند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال دلیل دشوار شدن کار این تیم در دیدار با پارس جنوبی را باخت هفته قبل مقابل پرسپولیس دانست و گفت: با پیروزی در بازی دیروز، استقلال از شرایط دربی رها شد.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و در وقت اضافه اول جواز صعود را کسب کرد.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و نتوانست این تیم را شکست دهد.
استقلال برای دیدار حذفی با پارس جنوبی، با چهار تغییر مهم به مصاف حریف دسته اولی خود می رود.
استقلالی ها که امید زیادی دارند دربی انتقامی را در جام حذفی برگزار کنند، باید ابتدا از سد پارس جنوبی عبور کنند.
استقلال بازی با پارس جنوبی جم در استادیوم تختی این شهر را به نسبت بازی دربی با دو تغییر در خط دفاعی آغاز خواهد کرد.
انتظار می‌رود که استقلال با تغییرات زیادی نسبت به دربی، به مصاف پارس جنوبی جم برود.
تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام بعد از شکست در دربی امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پارس جنوبی می‌رود.
سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است شاگردانش در بازی فردا مقابل استقلال با انگیزه بالا برای نشان دادن توانایی های خود به میدان می‌روند.
آبی های تهران بعد از شکست تلخ دربی برای مصاف با پارس جنوبی جم آماده می شوند.
مدافع استقلال در دیدار مقابل پارس جنوبی جم به میدان نمی‌رود.
استقلال بعد از 24 ساعت استراحت در دربی از دیروز تمرینات خود را به منظور دیدار با پارس جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آغاز کرد.
مهاجم جنوبی پرسپوليس با عملکردی خیره‌کننده در دقایق کوتاه جدال با مس کرمان، کادرفنی تیم را نیز غافلگیر کرد.
آمریکا ژانویه۱۹۷۳ توافق خروج از ویتنام را امضا و شرکای خود در ویتنام جنوبی را رها کرد؛آگوست۲۰۲۱ تاریخ در افغانستان تکرار شد و آمریکا همچنان بدون داشتن هیچ درکی از جنگ‌ها،در آن مداخله می‌کند.
آمریکا ژانویه۱۹۷۳ توافق خروج از ویتنام را امضا و شرکای خود در ویتنام جنوبی را رها کرد؛آگوست۲۰۲۱ تاریخ در افغانستان تکرار شد و آمریکا همچنان بدون داشتن هیچ درکی از جنگ‌ها،در آن مداخله می‌کند.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روز سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان، کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش بینی شده است.
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که این دفتر درپی احتمال انجام هفتمین آزمایش هسته ای کره شمالی در وضعیت آماده باش ۲۴ ساعته قرار گرفته است.
تیم های فوتبال خلیج فارس ماهشهر و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۷:۳۵ در چارچوب هفته هفتم لیگ یک و در آبادان به مصاف هم رفتند.
درپی منتشر شدن اخباری در فضای مجازی درباره خشک شدن کامل دریاچه ارومیه آرزو اشرفی‌زاده - مدیر کل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها در سازمان حفاظت محیط زیست -، با تکذیب این خبر اظهار کرد: دریاچه ارومیه هنوز به‌صورت کامل خشک نشده، اما تقریبا دو قسمت شمالی و جنوبی آن از هم جدا شده است و حدودا ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از دریاچه باقی‌مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ